אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גיתם BBDO SOHO זכה בתחרות הסרטים של ארגון הסרטן הבינלאומי צילום: יוסי רוט

גיתם BBDO SOHO זכה בתחרות הסרטים של ארגון הסרטן הבינלאומי

הסרטון נבחר בקטגוריית קמפיין הסברה בפסטיבל סרטים בנושא סרטן שהתקיים בז'נבה. לגמר הגיעו 33 סרטים מ-16 מדינות שונות

02.09.2008, 11:23 | מיטל זדה
קמפיין הסברה של האגודה למלחמה בסרטן, שהופק על ידי BBDO SOHO, זכה במקום הראשון בתחרות ארגון הסרטן הבינלאומי. הסרטון זכה בקטגוריית קמפיין הסברה בפסטיבל סרטים בנושא סרטן שהתקיים לראשונה בז'נבה. לגמר הגיעו 33 סרטים מ-16 מדינות שונות, מתוכם שלושה סרטים של גיתם BBDO SOHO. בסך הכל השתתפו בתחרות 250 סרטים.

בסרטון הזוכה מוצגת הדמיה של נרגילה וממנה יוצא ענן עשן ההופך תוך כדי תנועה לאותיות ולמילים "בננה", "תפוח", "תות", "דובדבן" - כמגוון הטעמים שניתן לשלב במסגרת עישון נרגילה. אז עולה שקופית אחרונה והקריין שואל "באיזה טעם אתם אוהבים את הסרטן שלכם? - נרגילה הורגת כמו סיגריה".

עדי כהן, מנהלת גיתם BBDO SOHO: "גיתם מובילה את הקמפיינים של האגודה למלחמה בסרטן כבר כ-13 שנה בהתנדבות, במטרה להגביר את המודעות למחלה ולסייע במניעה ובהתמודדות עימה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות