אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פוקס תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין בהשתתפות בר רפאלי ונועם טור צילום: עידו איז'ק

פוקס תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין בהשתתפות בר רפאלי ונועם טור

סמנכ"ל השיווק והפרסום של הרשת: "כל אחד מהפרזנטורים מגיע מהעולם שלו אבל בסופו של יום, שניהם מרגישים נוח עם ג'ינס וטי-שירט לבנה"

02.09.2008, 12:43 | מיטל זדה

רשת האופנה פוקס תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין החורף החדש, בהשתתפות הפרזנטורים בר רפאלי ונועם טור. לאחר שיצרו הד תקשורתי שעסק בעיקר בסוגייה אם טור, השורד האטרקטיבי מ"הישרדות", יחתום ברשת, עולה הקמפיין החדש בטלוויזיה, בעיתונות, אינטרנט וקטלוגים.

עינת פורטוגלי, סמנכ"ל השיווק והפרסום של FOX מסרה: "כל אחד מהפרזנטורים מגיע 'מהעולם שלו' - בר מעולם הזוהר, נועם מהישרדות, אבל בסופו של יום, שניהם מעדיפים ומרגישים הכי נוח עם לבוש הקז'ואל של FOX - ג'ינס וטי-שירט לבנה".

הקמפיין האחרון של הרשת עלה בטלוויזיה לפני שנה בכיכובם של מייקל לואיס ואסתי גינצבורג שצולמו בניו-יורק. לקראת עונת הקיץ, העדיפו בפוקס שלא לעלות עם פרסומת בטלוויזיה והסתפקו במודעות וקטלוגים.

הקמפיין החדש יעלה במדיה, באמצעות משרד הפרסום זרמון-גולדמן.

תגיות