אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האתר של בנק הפועלים נפל במהלך היום למשך שעה צילום: מיכאל קרמר

האתר של בנק הפועלים נפל במהלך היום למשך שעה

האתר ומרכז השירות הטלפוני קרסו ולקוחות לא יכלו להיכנס אליהם. מהבנק נמסר כי התקלה תוקנה מיידית והיא נבעה מבעיות תקשורת הקשורות למערכת המנהלית של הבנק

02.09.2008, 16:57 | עמית שרביט

אתר האינטרנט ומרכז השירות הטלפוני של בנק הפועלים קרסו ולקוחות לא יכלו להיכנס אליהם קרוב לשעה - כך נודע ל"כלכליסט". בכניסה לחשבון האישי באתר פרסם הבנק את ההודעה הבאה: "לקוחות יקרים ייתכנו בעיות תקשורת בכניסה לשירות פועלים באינטרנט. אנו עושים את המירב כדי לאפשר את המשך השימוש בשירות, ותודה על סבלנותכם". הבנק מסר כי התקלה תוקנה בדקות האחרונות. עוד נמסר כי התקלה תוקנה מיידית והיא נבעה מבעיות תקשורת הקשורות למערכת המנהלית של הבנק.

בבנק טענו כי לא ידוע על בעיות תקשורת במהלך היום, למרות שלקוחות שהשתמשו באתר הבנק דיווחו על בעיות שכאלו, אשר הגיעו כאמור לשיא עם נפילת האתר והמענה הטלפוני של הבנק.

נפילת האתר פגעה בעיקר במשקיעים בבורסה המעוניינים לבצע פעילות של קנייה ומכירה של ניירות ערך. היום היו מחזורים ערים בבורסה בהיקף של למעלה ממיליארד שקל, והמדדים נסחרים בעליות שערים. ביום כזה בדרך כלל מתבצעת פעילות ערה של מסחר דרך אתרי האינטרנט של הבנקים. בבנק טוענים כי אין קשר בין הפעילות הערה שהייתה במסחר לקשיי התקשורת שחוו לקוחות הפועלים באינטרנט.

לקוחות משתמשים באתר האינטרנט גם לביצוע פעולות בנקאיות אחרות כמו העברות כספים מחשבון לחשבון, בדיקת מצב החשבון, ועוד. הבנקים מעודדים את הלקוחות להשתמש באתר האינטרנט, ועל ידי כך הם חוסכים בעלויות תפעול, ומאפשרים לפקידים בסניפים להתמקד בפעילות שיווקית. הבנקים מעודדים את הלקוחות לבצע פעילות דרך אתרי האינטרנט בין היתר על ידי עמלות נמוכות יחסית, בהשוואה לביצוע הפעולות דרך הסניף, והטבות בריביות.

תגיות