אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אליטליה מרגיעה את סוכני הנסיעות: העבירה שטר ביטחון ליאט"א צילום: אי פי איי

אליטליה מרגיעה את סוכני הנסיעות: העבירה שטר ביטחון ליאט"א

שטר הביטחון הועבר לארגון חברות התעופה הבינלאומי כדי למנוע מצב בו הסכמים שנערכו מול החברה לא יכובדו, במקרה וזו תפסיק פעילותה. יחד עם זאת, ביאט"א מרגיעים: "אנו לא מצפים להשתמש בשטר הביטחון"

02.09.2008, 18:13 | יסמין גיל

חברת התעופה אליטליה העבירה שטר ביטחון לארגון חברות התעופה הבינלאומי (יאט"א), במטרה למנוע אי כיבוד הסכמים שנערכו מול חברת התעופה במקרה וזו תפסיק את פעילותה . כך עולה ממכתב שנשלח היום לחברות התעופה ולסוכני הנסיעות בעולם ובישראל.

"אליטליה הגישה בקשה להגנה מפני נושים בבית המשפט האיטלקי ב-29 באוגוסט", נכתב במכתב שהעבירה יאט"א לחברות התעופה ולסוכנים, "ומטרת הבקשה היא לספק הגנה לחברה מפני נושים, בזמן שהחברה מתארגנת מחדש".

ביאט"א מדגישים כי יעשו כל שביכולתם כדי לתמוך באליטליה - החברה בארגון - ובמקביל יפעלו להגן על האינטרסים של סוכני הנסיעות, החברים אף הם בארגון וכן על ציבור הנוסעים.

"במהלך הימים האחרונים עבדנו בצמוד עם ההנהלה הבכירה של אליטליה ואנו שמחים לבשר שהגענו להסכם שבאמצעותו נחתם חוזה שיבטיח את פעילות ה-BSP", נכתב במכתב. ה-BSP היא מערכת הסליקה המסדירה את הליכי התשלום בין סוכני התיירות וחברות התעופה ומנוהלת על ידי סניפי יאט"א בעולם ובארץ.

עוד נכתב במכתב, כי על מנת להגן על מערכת הסליקה, סיפקה אליטליה ליאט"א שטר ביטחון "שיוחזק על ידי יאט"א במרוכז וישתמשו בו במקרה שתהיה חריגה של ההחזרים הכספיים של אליטליה". יחד עם זאת, מדגישים בארגון כי "בכל הקשור למערכת ה-BSP, העסקים כרגיל, ללא הפרעה לעיבוד הנתונים, לתשלום, או לפירעון. אנו לא מצפים שנצטרך להשתמש בשטר הביטחון, אולם עצם הקיום שלו מטרתו להבטיח לסוכנים ולחברות התעופה שיש מענה לאינטרסים שלכם".

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
אליטליה - הפסקת פעילות
שלומות. מצבה של אליטליה מחייב את הנוסעים ובמיוחד את הסוכנים במשנה זהירות. איך עושים את זה ??? פשוט מאוד..הפסקת מכירה. לא צריך להחתים את נוסעים על שום טופס !! לא צריך לחשוש מהיתקעות הנוסעים בארץ או בחו"ל !! לא מעניין מה אומרת יאט"א או כל אחד אחר !!! פשוט לא למכור !!! אנחנו לפני עונת החגים, מי שרוצה לנסוע-שישלם מה שצריך. לדעתי אין לסוכנים זמן לטפל בתקלות ידועות מראש בעוד שיכלו להימנע מהכנסת ראשם לביצה הזו. הלקוחות חוששים וישלמו בהמחאות או אשראי ולאחר מכן יבטלו. מי יאכל אותה ??? נכון !! הלקוחות והסוכנים !! אליטליה תחזור לטוס כרגיל ?? תשובו למכור. לא תחזור ??? אז אל !! איטליה !! חג שמח ושנה טובה.קפיטן
קפיטן , תל-אביב  |  20.09.08
5.
טוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ
רבותיי נניח שאליטליה לא קורסת, נניח שטסתי לדרום או צפון אמריקה לחודשיים, האם מישהו מכם, נותני העצות, יהיה מוכן לערוב בשטר ערבות חוקי כי ביום שאני אהיה חייב לחזור ארצה תהיה לי טיסה ללא תוספת תשלום ? ומי ערב לשקט שלי בזמן הטיול שלי? הרי אני לא נוסע על מנת לדאוג לעתידה של חברת התעופה שאמורה להחזיר אותי הביתה לא כן? ניראה אתכם כעת מה עצתכם? יהודה
יהודה המחושב , אשדוד  |  06.09.08
4.
עד נובמבר,אלוהים גדול !!!!!
לי ולזוג חבריי יש כרטיסים ללוס אנגלס רק בנובמבר.דווקא לא נכנסתי ללחץ למרות ששילמתי את כל הכרטיס. אנשים יודעיי דבר אומרים שחברה ממשלתית לא נסגרת כל כך מהר.דווקא מתאים לי שאייר פראנס ירכשו אותה,ככה יהיה שידרוג!!! נקווה לטוב,טיסה נעימה לכולם
גלית דהן , נס ציונה  |  04.09.08
2.
רעש על לא כלום ... יוזמה של סוכני הנסיעות כדי לעשות יותר כסף על גב הנוסעים
סוכני הנסיעות דאגו להרבה רעש כדי שיקנו דוקא בחברות בהן הם מרויחים יותר. היה ברור שהחברה לא קורסת...אל תהיו פראיירים ותשלמו דמי ביטול כדי לעבור לחברה אחרת. זו קנוניה מטופשת של סוכני הנסיעות
חגי - סוכן נסיעות , קריות  |  03.09.08
לכל התגובות