אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תביעה נגד סאן דור על איחור בהמראת טיסה לפריז ביום האהבה צילום: גלעד קוולרציק

תביעה נגד סאן דור על איחור בהמראת טיסה לפריז ביום האהבה

19 נוסעים שעוכבו למעלה מחמש שעות וחצי בנתב"ג, תובעים מהחברה 91,200 שקלים בגין עוגמת הנפש

04.09.2008, 18:24 | יסמין גיל

תביעה בסך 91,200 שקלים הוגשה היום (ה') לבית משפט השלום בראשון לציון נגד חברת סאן דור בגין איחור של חמש שעות וחצי בהמראה של טיסת החברה לפריז, בפברואר השנה. התביעה הוגשה בשם 19 מהנוסעים, על ידי עו"ד איתן צפריר ועו"ד מרדכי שלו ממשרד אוסלנדר-שלו, בגין "הנזקים ועוגמת הנפש שנגרמו לתובעים בשל איחור בלתי סביר בהמראת הטיסה".

מהתביעה עולה כי ב-14 בפברואר השנה אמורים היו התובעים, שהיו בין למעלה מ-200 נוסעי הטיסה, להמריא לנמל התעופה שארל דה גול. כשהגיעו לנתב"ג, כשלוש שעות לפני הטיסה, נודע להם מלוח ההמראות, כי הטיסה נדחתה. סמוך למועד העלייה למטוס – כך על פי התביעה - נמסר לנוסעים כי הטיסה תתעכב בשעתיים, בסיומן הם נקראו לעלות למטוס.

אלא שהעיכוב לא הסתיים בכך, ועל פי התביעה, כשהנוסעים ישבו במושביהם במטוס והמתינו להמראה, הם נקראו לרדת מהמטוס, לאחר שנציגי חברת התעופה הודיעו להם כי התקלה שבגינה התעכבה הטיסה, לא תוקנה. בסופו של דבר המריאה הטיסה סמוך לחצות.

מהתביעה עולה עוד כי חברת התעופה הציעה לנוסעים פיצוי כנגד קבלות "תוך שהיא טוענת כי כשמדובר בטיסות שכר, עיכוב של שעות ארוכות במועד הטיסה הינו עיכוב סביר", נכתב בתביעה. אולם כאמור, את 19 הנוסעים זה לא סיפק וכעת הם דורשים כ-4,500 שקלים לכל תובע בגין עוגמת נפש.

מסאן דור נמסר בתגובה: "התביעה עדיין לא הגיעה אל החברה. ברגע שתתקבל, נלמד אותה ונגיב בבית המשפט".

תגיות