אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אפריקה ישראל משיקה את מותג האופנה מסימו דוטי בקניון רמת אביב צילום: אבי ולדמן

אפריקה ישראל משיקה את מותג האופנה מסימו דוטי בקניון רמת אביב

צבייה לבייב: הפריסה שלו תהיה איטית מזו של זארה. החנות הראשונה הוקמה בהשקעה של 5 מיליון שקל וגודלה 300 מ"ר

08.09.2008, 13:36 | אורנה יפת

קבוצת אפריקה ישראל השיקה סניף ראשון בישראל של מותג האופנה הבינלאומי Massimo Dutti, בקניון רמת אביב. המותג המחויט שייך לקבוצת Inditex המחזיקה בין היתר במותגי האופנה ZARA ו-Pull and Bear המשווקים גם הם בישראל על ידי אפריקה ישראל, וכן במותגים ברשקה, זארה הום, אוישו, אוטרקה, וסטרדיווריאוס.

החנות נפתחה על שטח שהושכר בעבר לגולף, שיצאה לאחרונה מהקניון. בהקשר של גולף אמרה צבייה לבייב-אלעזרוב, סמנכ"לית שיווק בקבוצה, במסיבת עיתונאים שערכה היום לרגל השקת החנות: "זה לא שגולף שלחו לנו מכתב שהם יוצאים מהקניון. אנחנו הוצאנו אותם. החוזה שלהם הסתיים ולא הארכנו אותו".

מסימו דוטי, צילום: אבי ולדמן מסימו דוטי | צילום: אבי ולדמן מסימו דוטי, צילום: אבי ולדמן

מסימו דוטי נחשב למותג אופנה קז'ואל-אלגנט, מחויט במעט, וממוקם גבוה יותר מזארה בשל איכות הבדים מהם מיוצרים הפריטים. בהתאם, גם רמת המחירים שלו גבוהה יותר מזו של זארה. המותג פונה לנשים וגברים בגילאי 25-40 ולדברי לבייב, היא לא צופה שיפגע במכירות זארה בשל קהל יעד שונה של שתי החברות.

החנות, שהוקמה בהשקעה של 5 מיליון שקל, כוללת מחלקת נשים וגברים נפרדות ופינות ייעודיות להלבשה תחתונה ואקססוריז - נעליים, תיקים, צעיפים, ופריטים משלימים. בקבוצה מעריכים, כי יחזירו את ההשקעה הכספית בחנות בתוך שנה וחצי עד שנתיים. ביחס לחנות החדשה של זארה בקניון רמת אביב המשתרעת על פני 1,500 מ"ר, זו של מסימו דוטי קטנה במיוחד, וגודלה 300 מ"ר בלבד. "נבדוק את תגובות הקהל למותג ולפי זה נחליט אם לפתוח חנויות נוספות שלו בישראל", אמרה לבייב-אלעזרוב. "לא הבאנו אותו בשביל לפתוח חנות אחת בלבד, אבל הפריסה שלו תהיה איטית יותר מזו של זארה".

מסימו דוטי הוא המותג היחיד מקונצרן Inditex שמפרסם בעולם ומעלה קמפיינים. אסטרטגיית הקונצרן אינה דוגלת בפרסום ובמבצעי סוף עונה דרסטיים. מסימו דוטי הוקמה בשנת 1985 ונרכשה על ידי קונצרן Inditex בשנת 1991. בתחילת דרכה ייצרה החברה חולצות מכופתרות לגבר ובשנת 1992 נכנסה גם לתחום הלבשת הנשים. למותג 400 חנויות ב-32 מדינות בעולם, המעוצבות בריהוט יוקרתי ומוקפד.

תגיות