אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יצרניות הדמיות האופנה אופטיטקס עוברת לאנימציה

יצרניות הדמיות האופנה אופטיטקס עוברת לאנימציה

חברת הסטארט-אפ הישראלית, המפתחת סימולציות תלת-ממד, תשתף פעולה עם ענקית הכרטיסים הגרפיים NVIDIA בשוק משחקי המחשב והאנימציה

09.09.2008, 15:53 | אסף גלעד
פרויקט יוצא דופן המשותף לחברת הסטארט־אפ הישראלית אופטיטקס (OptiTex) ולענקית הכרטיסים הגרפיים NVIDIA יוצא לדרך - השתיים הודיעו כבר ביוני על תחילת שיתוף פעולה ביניהן, אלא שכעת נודע שהן עומדות ליישם את הפתרונות הגרפיים של אופטיטקס בתחומי פעילות חדשים: שוק משחקי המחשב ואולפני האנימציה. החבירה ל־NVIDIA תאפשר להאיץ ולשפר את ביצועי הגרפיקה של הסימולציה שמייצרת אופטיטקס ברזולוציה גבוהה ובזמן אמת.

דוגמנית וירטואלית, מבית היוצר של אופטיטקס דוגמנית וירטואלית, מבית היוצר של אופטיטקס דוגמנית וירטואלית, מבית היוצר של אופטיטקס
אופטיטקס עובדת בעיקר עם תעשיית האופנה, והיא אחת מספקיות תוכנת הדמייה (CAD) בתלת־ממד הבולטות בעולם. התוכנה מאפשרת לעצב בגדים באופן ממוחשב, החל בשלב הקונספט, עבור בהדמיית התצוגה וכלה בתמיכה בשיווק ובמכירות הפריטים באתרי מכירות באינטרנט. התוכנה מעניקה לבגד "חיים משל עצמו" בהתאם לתנועה, לגוף ולתכונות הבד. הבגד מולבש על דוגמנית וירטואלית, הניתנת להתאמה לפי 60 פרמטרים כגון צבע שיער, גובה וגיל.

התוכנה של אופטיטקס מותקנת כיום אצל 20 אלף לקוחות ברחבי העולם, בהן ענקיות אופנה כדוגמת נייקי, טומי הילפיגר והוגו בוס, וכן אצל מעצבים ישראלים כדוגמת מיכל נגרין, רונן חן והרשתות רנואר וקרייזי ליין. לחברה 60 עובדים בעולם, מהם 30 במרכז הפיתוח בפתח תקווה. הכנסות החברה מוערכות ב־10-6 מיליון דולר בשנה.

תגיות