אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עכשיו זה רשמי: סקאל עוזבת את אדלר חומסקי לאחר עשר שנים צילום: סקאל

עכשיו זה רשמי: סקאל עוזבת את אדלר חומסקי לאחר עשר שנים

סקאל, שהתכתשה עם באג בשל זכייתה במכרז על חנות האלקטרוניקה בדיוטי פרי, התרעמה על כך שבאדלר החליטו לקבל את תקציב הפרסום של המתחרה וראתה בכך ניגוד אינטרסים

10.09.2008, 09:03 | מיטל זדה ואורנה יפת

קבוצת סקאל מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר־חומסקי & ורשבסקי לאחר עשר שנים של עבודה משותפת. כך נודע ל"כלכליסט".

סולי סקאל. מימש את האיום, צילום: סקאל סולי סקאל. מימש את האיום | צילום: סקאל סולי סקאל. מימש את האיום, צילום: סקאל

החלטת סקאל לסיים את ההתקשרות עם המשרד נובעת מכך שאדלר חומסקי קיבל לאחרונה לטיפולו את תקציב הפרסום של רשת באג.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", בקבוצת סקאל איימו כי אם משרד הפרסום יטפל בתקציב באג, הם יבחנו את המשך דרכם עם המשרד, זאת לאור מה שכינו אז כניגוד עניינים. עתה אומרים בחברה: "אכן סקאל החליטה על הפסקת ההתקשרות עם אדלר־חומסקי".

תגובתה של קבוצת סקאל היא תוצאה של סכסוך עם רשת באג סביב המכרז על חנות האלקטרוניקה בדיוטי פרי, שבו זכתה באג. בעקבות המכרז שהתקיים על הפעלת חנות האלקטרוניקה, קיבלה באג את הזיכיון להפעלתו, מה שהוביל את סקאל לצאת מהפעילות הזו. לפני כחודש סקאל הגישה לבית המשפט בקשה חריגה להגשת תגובה לתביעת אלקטרה נגד רשות שדות התעופה ובאג על זכייתה של האחרונה במכרז חנות האלקטרוניקה בדיוטי פרי, זאת בעקבות טענת סקאל כי באג הכפישה אותה, למרות שאינה צד לתביעה.

יציאתה של סקאל מהדיוטי פרי בעצם מפסיקה את פעילות חנויות החשמל שלה. עתה תתמקד סקאל במותגי האופנה שלה. כמו כן היא תמשיך להפעיל בדיוטי פרי את סקאל טויס, סקאל קידס וסקאל שעונים.

בבאג, לעומת זאת, מתמקדים בתחום החשמל וציוד המחשבים בלבד, לכן, על פניו, הרצון של אדלר־חומסקי לטפל בשני התקציבים לא היווה ניגוד אינטרסים. אלא שבסקאל החליטו, כאמור, אחרת.

עם הפסקת הפעילות בדיוטי פרי, תתמקד עתה סקאל בפרסום מותגי האופנה שלה, בהם פולו ראלף לורן, קנת קול, ניין ווסט ועוד.

על פי נתוני יפעת, תקציב הפרסום של סקאל עמד בשנת 2007 על כ־1.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים), כאשר מתחילת 2008 התקציב הצטמק משמעותית ועומד עתה על 250 אלף דולר. על פי דיווחי החברה, סקאל ספורט סיימה את הרבעון הראשון של 2008 במחזור מכירות של 68 מיליון שקל - עלייה של 42% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

תגיות