אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: סקר מדיה מקיף בקרב המגזר הערבי צילום: בלומברג

לראשונה: סקר מדיה מקיף בקרב המגזר הערבי

לפי הסקר, 46% מהמגזר נחשפים לגיליון של עיתון יום ו' כלשהו, כ-30% מאזינים לרדיו ביום חול, כ-37% גולשים לאינטרנט ביום וכ-14% נחשפים לגיליון ממוצע של מגזינים

10.09.2008, 11:38 | מיטל זדה

לראשונה בישראל בוצע סקר מדיה מקיף בקרב המגזר הערבי. תוצאות הסקר מעלים כי כ-46% מהמגזר (גילאי 18+) נחשפים לגיליון של עיתון יום ו' כלשהו, כ-30% מאזינים לרדיו ביום חול, כ-37% גולשים לאינטרנט ביום וכ-14% נחשפים לגיליון ממוצע של מגזינים.

הסקר נערך על ידי (SMI (Sector Media Index מבית TGI, בחסות אגוד חברות הפרסום ומשרדי הפרסום הערבי בראשות פדול מאזווי ונעשה תוך פיקוח ובקרה של הגופים השותפים למיזם - מקאן, טריו, מגזרים, פובליסיס ומזאוי.

בנושא עמדות כלפי המדיה, כ-44% מדווחים כי הם מקפידים לקרוא עיתון בערבית באופן קבוע, 42% משתמשים בתלושי שי חינם והוזלות, 40% טוענים כי הם שמים לב לשילוט פרסום מכל סוג שהוא ו-36% אוהבים לעיין בפרוספקטים של מוצרים שמגיעים אליהם לבית.

יגאל בראון, מנכ"ל אגוד חברות הפרסום: "איגוד חברות הפרסום השלים בזאת עוד מהלך של העמקת היכולת המקצועית של משרדי הפרסום המגזריים. כזכור לפני כחצי שנה הרחבנו את סקר ה-TGI גם למגזר החרדי. וכעת יכולים משרדי הפרסום המגזריים לקבל נתונים כמו כל משרדי הפרסום האחרים".

תגיות