אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין טלוויזיה ראשון לתכלית תעודות סל

קמפיין טלוויזיה ראשון לתכלית תעודות סל

הקמפיין, בהיקף של 4 מיליון שקל, יכלול סרטון טלוויזיה ומודעות בעיתונות הכלכלית. החברה מנהלת נכסים בהיקף של 9.4 מיליארד שקל

10.09.2008, 17:25 | הדר רז

תכלית תעודת סל תעלה הערב (ד') בקמפיין טלוויזיוני ראשון, תחת הסיסמא "תכלית תעודות סל - להיות ראויים לאמון שלך".

המהלך הפרסומי כולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הכלכלית ופעילות קידום מכירות. היקף הקמפיין, מבית בורודה קפלן, מוערך בכ-4 מיליון שקל.

תכלית תעודות סל, בניהולם של איל סגל ודוד אללוף, היא החברה השנייה בגודלה בשוק תעודות הסל. החברה מנהלת נכסים בהיקף של 9.4 מיליארד שקל (נכון לסוף אוגוסט 2008) והיא המגייסת הגדולה ביותר מתחילת השנה עם גיוסים של 2.1 מיליארד שקל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות