אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שיעור שלמדתי מ־Wii צילום: Gamerscore Blog cc-by-sa

שיעור שלמדתי מ־Wii

הנשק הסודי החדש של מיקרוסופט בקרב על מכירות קונסולת XBox: ויתור על השכלולים והורדה במחיר

13.09.2008, 15:46 | פלאי גרייצר
"לא נביס את נינטנדו", כך אמר בשבוע שעבר דון מטריק, סגן נשיא מיקרוסופט והאחראי להצלחת קונסולת המשחקים XBox 360. מטריק מודה באמת: מאז יציאתו ב־2006 מכר Wii של נינטנדו 44.5 מיליון יחידות לעומת 27.7 מיליון שמכר XBox 360 שיצא ב־2005. באוגוסט רשם Wii מכירות של פי שלושה מה־XBox 360 - 318 אלף לעומת 103 אלף.

נלחם כמו אריה על המקום השני. דון מטריק, צילום: Gamerscore Blog cc-by-sa נלחם כמו אריה על המקום השני. דון מטריק | צילום: Gamerscore Blog cc-by-sa נלחם כמו אריה על המקום השני. דון מטריק, צילום: Gamerscore Blog cc-by-sa

ואם מיקרוסופט לא יכולה להביס את נינטנדו, כל שנותר לה הוא להצטרף אליה, וליתר דיוק לחקות אותה. במאבק על המקום השני מול פלייסטיישן 3 של סוני משקיעה מיקרוסופט בפיתוח משחקי קונסולה פשוטים לכל המשפחה, בחידוש הגרפיקה של משחקי הרשת של XBox 360 ובמכירתו ללא הכונן הקשיח שלו. מהלכים אלה הפחיתו את המחיר של XBox 360 בכשליש, 199 דולר במקום 299 דולר - 50 דולר פחות מה־Wii וכ־200 דולר פחות מפלייסטיישן 3. האחרון אמנם מוביל על ה־XBox 360 טכנולוגית, אבל אם Wii לימד את עולם הקונסולות שיעור, הרי זה שהצרכנים לא בהכרח רוצים את זה יותר משוכלל. הם רוצים את זה יותר פשוט.

תגיות