אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מחקר: סמסונג מחזיקה 20% מנתח השוק של טלויזיות LCD צילום: בלומברג

מחקר: סמסונג מחזיקה 20% מנתח השוק של טלויזיות LCD

כך עולה מבדיקה של נתונים הנוגעים לכלל המכירות ברחבי העולם שערכה חברת display search. בכך עוקפת סמסונג את נתח השוק של סוני (13%), עם מכירות של 4.6 מיליארד דולר ברבעון השני

21.09.2008, 22:06 | ענת ציפקין

ממחקר שפירסמה חברת המחקר Display Search על שוק טלוויזיות ה-LCD עולה, כי לראשונה עקפה סמסונג את סוני בנתח השוק. בחצי השנה הראשונה של הרבעון עמד נתח השוק של סמסונג על 20.4%, לעומת 13% בלבד של סוני, אחריהן LG עם 10% ופיליפס ושארפ עם נתח שוק של 9.4%.

למרות שמדובר ברבעון הראשון בו עוברת חברה בודדת את רף ה-20%, לסמסונג יש את נתח השוק הגדול ביותר מאז הרבעון השלישי של שנת 2006. במקביל, הגיעה סמסונג לשיא מכירות של 4.6 מיליארד דולר ברבעון.

מבין אותן חמש חברות, סמסונג היא היחידה שהגדילה את נתח השוק שלה בארצות הברית ברבעון השני, נתח שוק שעומד כיום על 18%. באזור המזרח התיכון ואפריקה צמחו מכירות סמסונג בחציון האחרון ב-163%, ובכך הגיעה לנתח שוק של 23.6% במדינות המזרח התיכון ואפריקה.

תגיות