אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גדול ביפן: חבר וירטואלי צילום מסך: web-kare.jp

גדול ביפן: חבר וירטואלי

האתר היפני וובקארה - חבר-רשת - מאפשר לנערות לשחק בסימולציה של חבר. האתר, שזכה ל-10,000 משתמשים רשומים בתוך חמישה ימים, מערב במשחק גם אלמנטים של רשת חברתית

22.09.2008, 13:43 | יוסי גורביץ

הדבר החם הבא ביפן הוא אתר המשחקים המקוון Webkare - מילולית, "חבר-רשת" - שפלח השוק הייחודי שלו הוא צעירות יפניות. האתר, שעלה לרשת בתחילת החודש, גרף 10,000 משתמשים בתוך חמישה ימים, ובאותו פרק זמן זכה ליותר מ-3.5 מיליוני דפים נצפים. כך מדווח TechCrunch.

המשחק משלב בין סימולציית דייטינג ובין רשת חברתית. המשתמשת בוחרת אחד מארבעה נערים מאויירים באנימה - כל המשחק מאוייר - שאחריו היא צריכה לחזר. סביבת המשחק היא בית ספר תיכון, והחיזור מתבצע לא רק באמצעות בחירות שמבצעת המשתמשת, אלא גם באמצעות אינטראקציה בינה ובין שאר המשתתפות במשחק.

וובקארה. שילוב בין סימולציית דייטינג ורשת חברתית, צילום מסך: web-kare.jp וובקארה. שילוב בין סימולציית דייטינג ורשת חברתית | צילום מסך: web-kare.jp וובקארה. שילוב בין סימולציית דייטינג ורשת חברתית, צילום מסך: web-kare.jp

המגע בין המשתמשת ובין הדמות אחריה היא מחזרת מוגבל למדי - היא בוחרת משפטים לומר לו והוא מגיב בקליפ וידאו קצר. רגעים חשובים ניתנים לשמירה כ"זכרונות". כדי לזכות בליבו של הנער, חייבת המשתמשת ליצור קשר עם משתמשות אחרות, להתחבר איתן - ולפגוש את החברים הווירטואליים שלהן.

האסטרטגיה לנצחון במשחק איננה ברורה, מדווח TechCrunch, ונראה שהכרחי לדבר עם החברים של משתמשות אחרות, וכן לצפות בפרופילים שלהם. לצורך כך, עומדים לרשות המשתמשות פורום, כלי הדומה לטוויטר, ומערכת מסרים אישיים מידיים.

בינתיים, המשחק מוצע ללא תשלום, והמודל הכספי של החברה שמאחוריו - LinkThink - נשען על מודעות ועל קישורים מסונפים. על פי דיווחים, 52% מהמשתמשות במשחק הן בשנות העשרים שלהן ועוד כ-18% בשנות השלושים לחייהן.  

תגיות