אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון: קטנוע המנהלים החשמלי נטען שוב

פרסום ראשון: קטנוע המנהלים החשמלי נטען שוב

מכון התקנים אישר היום את השימוש בכבל הטעינה של ווקטריקס, זאת לאחר שמשרד התחבורה אסר בשבוע שעבר את שיווקו עקב חוסר התאמה בין המתח המקובל ברשת החשמל של ישראל ובין מערכת הטעינה של הקטנוע

22.09.2008, 15:39 | ליאור גוטמן

הקטנועים החשמליים מתניעים מחדש: מכון התקנים אישר היום (ב') את השימוש בכבל הטעינה של קטנוע המנהלים החשמלי ווקטריקס.

כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כלכליסט", משרד התחבורה אסר את שיווקו של הווקטריקס עקב חוסר התאמה בין המתח המקובל ברשת החשמל של ישראל ובין מערכת הטעינה של הקטנוע.

קנוע מנהלים חשמלי קנוע מנהלים חשמלי קנוע מנהלים חשמלי

ווקטריקס הוא קטנוע מנהלים שמונע בכוח סוללה. על פי נתוני היצרן התאוצה מ-0 ל-80 קמ"ש אורכת 6.8 שניות בלבד, כאשר טווח הנסיעה נאמד ב-130 ק"מ, תלוי בעומס המוטל על כלי הרכב. זמן טעינת הסוללה אורך כשמונה שעות.

ממשרד התחבורה אישרו שמכון התקנים העביר לידיהם תעודות בדיקה והתאמת כבל הטעינה של הקטנוע לרשת החשמל וכי פורסמה הוראת הרישום לכלי הרכב.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
חיים חדשים עם חשמלי
אני איש שירות למחשבים, ורוב הקריאות שלי הן בסביבות רמת גן-תל אביב-פתח תקוה-והסביבה. יש ברשותי רכב חדש 2009 שעומד ליד הבית כבר קרוב לשנה מאז שרכשתי את הקטנוע החשמלי EVT4000. ראשית,חיי השתנו לגמרי עקב הקנייה הכי מוצלחת בחיי, אני כבר עם 6400 קמ עם הדבר הזריז ביותר מכל קטנוע אחר בעיר כאשר להשיג את התוצאות הכי מצויינות מכלי זה אתם צריכים לדעת איך לנהוג נכון בכדי למצות את את הטווח הגבוהה ביותר. ברוב הנסיעות אני מתגלגל מרמזור לרמזור ב מהירות של 40ק'מ וזה יותר מכל רכב אחר בכביש ובממוצע של כל קטנוע רגיל, בחיבורים בין הכבישים הצרים לרחבים כגון דרך בגין וכדומה עובר למהירות של 60-65 בלי לסחוט את הדוושה עד הסוף. ללא מאמץ ועם הסתכלות על הרמזורים הבאים שמתחלפים ובממוצע של 5-10 קמ של נסיעה במהירות גבוהה מדיי פעם בפעם הצלחתי להגיע עד 48 ק'מ שזה המון לכל יום למי שלא עובד בשליחויות(זה להיות חצי יום בכבישים) לא מוציא שקל שחוק על דלק-בלאי-חלפים-ואין סיכוי שאתקע, ואני כל פעם מנסה למשוך יותר קילומטרים לבדוק את הקסימום של הקטנוע. החלפת מצברי ליטיום היא כל 1600 טעינות לערך ששווה לכמעט חמש שנים לפי צורך בטעינות. לצרכים הכייפים שלי יש לי את הטויוטה שלי לנסוע לטנטורה ואו אילת וכו. הדבר היחיד שהיה מספק אותי יותר היה שעם אורך הטווח היה מגיע ל 60 ומהירות ממוצעת ל 75-80 לכביש 4 בין הערים זה היה הכלי הטוב ביותר שצריך במחיר שקניתי אותו כבר סחטתי את כל ההשקעה מזמן שלא לדבר על ביטוח + ג ב-1350 שקל. שיהיה לכם שקט ופחות זיהום ומוסכים לראות.
יורם גל , רמת גן  |  14.08.09
לכל התגובות