פרסום ראשון: קטנוע המנהלים החשמלי נטען שוב
מכון התקנים אישר היום את השימוש בכבל הטעינה של ווקטריקס, זאת לאחר שמשרד התחבורה אסר בשבוע שעבר את שיווקו עקב חוסר התאמה בין המתח המקובל ברשת החשמל של ישראל ובין מערכת הטעינה של הקטנוע
22.09.2008, 15:39 | ליאור גוטמן
הקטנועים החשמליים מתניעים מחדש: מכון התקנים אישר היום (ב') את השימוש בכבל הטעינה של קטנוע המנהלים החשמלי ווקטריקס.
כפי שפורסם בשבוע שעבר ב"כלכליסט", משרד התחבורה אסר את שיווקו של הווקטריקס עקב חוסר התאמה בין המתח המקובל ברשת החשמל של ישראל ובין מערכת הטעינה של הקטנוע.
ווקטריקס הוא קטנוע מנהלים שמונע בכוח סוללה. על פי נתוני היצרן התאוצה מ-0 ל-80 קמ"ש אורכת 6.8 שניות בלבד, כאשר טווח הנסיעה נאמד ב-130 ק"מ, תלוי בעומס המוטל על כלי הרכב. זמן טעינת הסוללה אורך כשמונה שעות.
ממשרד התחבורה אישרו שמכון התקנים העביר לידיהם תעודות בדיקה והתאמת כבל הטעינה של הקטנוע לרשת החשמל וכי פורסמה הוראת הרישום לכלי הרכב.
6 תגובות לכתיבת תגובה