אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אשתו של ליאוניד נבזלין פותחת בישראל רשת תכשיטים לגברים צילום: אריאל בשור

אשתו של ליאוניד נבזלין פותחת בישראל רשת תכשיטים לגברים

אולסיה קנטור מתכוונת לפתוח עד סוף השנה 4 סניפים, שהראשון בהם יהיה בכיכר המדינה ועלותו 2 מיליון שקל. רשת GET MAXIMUM תכלול תכשיטים של מעצבי על איטלקים וכן קולקציה מקורית של הרשת

22.09.2008, 17:25 | אורנה יפת
אשת האוליגרך ליאוניד נבזלין, אולסיה קנטור, מקימה בישראל רשת ראשונה מסוגה בארץ, המתמחה בתכשיטי גברים. קנטור היא אשת עסקים ובעלת חברה לייבוא וייצוא יהלומים.

קנטור. 10 סניפים בעלות של 20 מיליון שקל, צילום: אריאל בשור קנטור. 10 סניפים בעלות של 20 מיליון שקל | צילום: אריאל בשור קנטור. 10 סניפים בעלות של 20 מיליון שקל, צילום: אריאל בשור
הרשת התכשיטים תיקרא GET MAXIMUM וסניפה הראשון ייפתח בכיכר המדינה בתל אביב בהשקעה של 2 מיליון שקל. בכוונתה של קנטור להקים 10 סניפים בהשקעה כוללת של כ-20 מיליון שקל. לדבריה, תוכניות ההתרחבות של הרשת כוללות פתיחת שלושה סניפים נוספים במהלך 2008 באילת, בחיפה ובירושלים ועד סוף 2009 - פתיחת שישה סניפים נוספים. להערכתה, מחזור המכירות בשנת הפעילות הראשונה של הרשת יעמוד על כ-10 מיליון שקל.

הסניף בכיכר המדינה יעוצב בסגנון חנות בוטיק ובמראה אירופאי ויכלול תכשיטים ממותגים ואביזרי אופנה לגברים מזהב, יהלומים וכסף. בחנות יימכרו תכשיטים של מעצבי על איטלקיים, לצד קולקציה שתעוצב עבור המותג GET MAXIMUM ותשלב סמלים מקומיים.

קנטור מסרה עוד, כי תחום תכשיטי הגברים תופס תאוצה בארץ ולכן החליטה לפתוח רשת חנויות, במטרה לענות על צורך קיים בשוק. לדבריה, המותגים האיטלקיים שיימכרו ברשת יהיו ברמת מחירים זהה לאירופה.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
מי שחושב שטעות להקים רשת לתכשיטי גברים - ייתכן שזה נכון. אולם, אני מניחה שלמשקיעים
ישנם עסקים רבים אחרים שעל רווחיהם הם חייבים לשלם מס בסכומים לא מבוטלים. ייתכן שההשקעה בעסק כזה יכולה להיות גם משיקולי מס, דהיינו: להגדיל הוצאות מוכרות. שנית, לדעתי אנשי עסקים מנוסים לא התחילו בהשקעות בחלל הריק כי אם ביצעו מחקר שווקים וחישובי כדאיות.
ורדינה , תל אביב  |  04.02.11
2.
חוסר הבנה בסיסי בשיווק
מי שרוצה לבנות "רשת" של תכשיטים לגברים כדאי שיעשה חשיבה נוספת. ראשית זה ממש לא הקהל שרןכש תכשיטים (בעיקר לא עבור עצמו ,התכשיט הגברי העיקרי הוא שעון) ומעבר לזה רשתות התכשיטים הקיימות כמו פדני,שטרן וכד לא בדיוק משאירים נישה זו ללא מענה רק אצלם זה חלק מהתמהיל בפרופורציה הנכונה. חנות או רשת לתכשיטי גברים מעיד על חוסר הבנה שיווקי משווע,חוסר הכרה השוק וחוסר לימודו וכנראה גם על משאבים מיותרים והנחה שעם כסף יהיה אפשר ליצור את השוק הזה. אליסיה, הייתי חוסך לך את ה - 20 מיליון שקל האלה שלא לדבר על העבודה וכאב הלב.
מר קטינג  |  23.09.08