אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שגב משה יככב בקמפיין של חברת טמפו צילום: עודד קליין

שגב משה יככב בקמפיין של חברת טמפו

משווקת בירה גולדסטאר בחרה בשגב כדי להסביר לציבור איך מתאימים בין בירה לסוגי בשר שונים. המהלך כולל פעילות תוכן שיווקי בתוכנית הבישול של השף בזכיינית רשת

23.09.2008, 14:35 | מיטל זדה

חברת טמפו, משווקת מותג הבירה גולדסטאר, בחרה את השף משה שגב להופיע בקמפיין המסביר לציבור איך מתאימים בין בירה לסוגי בשר שונים.

המהלך כולל פעילות תוכן שיווקי בתכנית הבישול של שגב בזכיינית "רשת", בה הוא משלב בכל פרק המלצה לשילוב של בירה עם מנות הבשר אותן הוא מכין.

בנוסף, משיקה החברה מהדורה מוגבלת של שישיות גולדסטאר, מלוות בדמותו של שגב, ויכללו חוברת הסברה על שילוב נכון בין בשר לסוגי הבירה השונים, על פי המותגים שמשווקים על ידי טמפו. בטמפו לא חושפים את שכרו של שגב, אך ישקיעו במהלך כולו 1.2 מיליון שקל.

השף משה שגב יוביל את המהלך של חברת טמפו להטמיע את תרבות החיבור בין בירה לבשר

היקף ההשקעה 1.2 מליון שח

חברת טמפו, משווקת מותג גולדסטאר, מאמצת את השף משה שגב לקראת קמפיין הסברה שמטרתו להקנות לציבור הישראלי את ההרגל להתאים בין בירה וסוגי בשר שונים, כפי שנעשה עד היום בתחום היין.

המהלך הינו חלק ממגמה בינלאומית שנקראת food pairing, שנולדה כתוצאה מריבוי סוגי הבירות הנמצאות כיום על המדף והשינוי במעמדה של הבירה בתרבות הקולינרית.

המהלך כולל תוכן שיווקי בתכנית הבישול של משה שגב בשידורי "רשת" , בה הוא משלב בכל פרק המלצה לשילוב של בירה עם מנות הבשר אותן הוא מכין.

בנוסף, משיקה החברה מהדורה מוגבלת של שישיות גולדסטאר, מלוות בדמותו של שגב, ויכללו חוברת הסברה על שילוב נכון בין בשר לסוגי הבירה השונים, על פי המותגים שמשווקים על ידי טמפו.

גיא צוקרמן, מנהל תחום אלכוהול בטמפו מציין : "כחברה המובילה את שיווק הבירות בישראל, אנו רואים לנכון לקחת על עצמנו גם את נושא החינוך והקנית ההרגלים הקולינאריים הכרוכים בתרבות השתייה של משקה זה".

היקף ההשקעה במהלך -1.2 מליון שח.

היקף שוק הבירות בישראל נאמד בכ-85 מליון ליטר בשנה עם גידול של 2% בשנה האחרונה. מותג גולדסאטר מהווה כ 30% אחוזים משוק זה.

תגיות