אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: סלקום תיכנס למיזם הטלוויזיה של בלוקבסטר צילום: עמית שעל

בלעדי: סלקום תיכנס למיזם הטלוויזיה של בלוקבסטר

החברות הגיעו לסיכום שלפיו תזרים סלקום עד 25 מיליון שקל למיזם של בלוקבסטר תמורת 75% ממנו. השקתו צפויה ברבעון הרביעי של 2008

24.09.2008, 07:21 | אמיר טייג

סלקום הגיעה עם רשת בלוקבסטר לסיכום שלפיו תרכוש כ־75% ממיזם הטלוויזיה של הרשת, כך נודע ל"כלכליסט". חברת הסלולר תזרים למיזם כ־20-25 מיליון שקל בשלב הראשון, מה שיבטיח את ההשקה המסחרית של המיזם כבר ברבעון הרביעי של 2008. תיתכן עוד הזרמה של כסף, לפי היעדים העסקיים של הפעילות.

הכוונה המקורית של בלוקבסטר הייתה להגיע לכ־100 אלף מנויי טלוויזיה בתוך שלוש שנים, וייתכן שעם כניסת סלקום תציב מטרות אגרסיביות יותר. החוזה בין הצדדים עדיין לא נחתם סופית, אך הצדדים הגיעו להסכמה על פרטי העסקה. אישור סופי של העסקה וחתימה צפויים בימים הקרובים, לאחר קבלת האישורים של הנהלות החברות. את המשא המתן מטעם סלקום הוביל סמנכ"ל השיווק עדי כהן. מטעם בלוקבסטר הוביל את המו"מ יו"ר בלוקבסטר ישראל עופר לוי.

באמצעות ההשתלטות על בלוקבסטר דיגיטל תצליח סלקום להציע בתוך חודשים בודדים שירות שיתחרה בזה של HOT ו־yes. החברה תציב בבית הלקוח ממיר אשר יתחבר למסך הטלוויזיה ולחיבור האינטרנט המהיר. החברה תשלח תוכני וידיאו, הצופה ישלם עבור הצפייה. במחצית הראשונה של 2009 יתווסף לשירות זה גם שירות הטלוויזיה החינמית (DTT). השתלטות סלקום על מיזם הטלוויזיה של בלוקבסטר תהפוך אותה לשחקן משמעותי בתחום, שכן יש לה בסיס לקוחות של כ־3 מיליון לקוחות סלולר.

סלקום ובלוקבסטר סירבו להגיב. 

תגיות