אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה מאז היווסדה: דובק מרעננת את הלוגו של טיים

לראשונה מאז היווסדה: דובק מרעננת את הלוגו של טיים

יצרנית הסיגריות משנה את הלוגו של מותג הדגל שלה ומשיקה אותו תחת הסלוגן "הטעם המוכר במהדורה חגיגית". ההשקה היא בעלות של 4 מיליון שקל

24.09.2008, 15:31 | רון גרנות

אווירת הנוסטלגיה הגיעה גם ליצרנית הסיגריות הוותיקה דובק שהחליטה לרענן את מותג הדגל שלה, טיים, במהדורה מוגבלת ובקרוב תשיק אותו תחת הסלוגן "הטעם המוכר במהדורה חגיגית".

ההשקה, בעלות של 4 מיליון שקל, תכלול לוגו מחודש, קמפיין פרסום בעיתונות ובנקודות המכירה ומבצעים מיוחדים בדיוטי-פרי נתב"ג.

בנוסף, הפיקה החברה שקיות מתכלות שיחולקו לעשרות אלפי הנוסעים שיצאו את גבולות ישראל בתקופת החגים.

אריאל בלידשטיין, ראש אגף שיווק ומכירות בדובק אמר: "השנה, לרגל חגיגות ה-60 למדינה ותחילתה של שנה עברית חדשה, החלטנו להשיק מהדורה מיוחדת וחגיגית לאחד מהמותגים המובילים בישראל, ולהעניק לצרכן הישראלי סיבה נוספת לגאווה".

תגיות