אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת סידס קיבלה את הזכיון למותג XL

חברת סידס קיבלה את הזכיון למותג XL

לאחר שהפסידה את הזכיון על המותג רד בול, מתחילה כעת סידס לשווק ולהפיץ בישראל את מותג משקאות האנרגיה XL שכיום הוא המותג המוביל את הקטגוריה בארץ

28.09.2008, 15:14 | אורנה יפת

חברת סידס חוזרת לשוק משקאות האנרגיה. כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", לאחר שאיבדה את הזכיון לשיווק המותג רד בול בישראל, קיבלה החברה את הזכיון לייבוא ושיווק משקה האנרגיה XL מהיצרנית בפולין. עד לאחרונה שווק המשקה על ידי בני פאוזי.

סידס היתה בעבר המשווקת והמפיצה של המותג רד בול בארץ. רד בול עבר בשנה האחרונה תהפוכות רבות בישראל כאשר לפני כחצי שנה שינתה רד בול העולמית את פעילות המותג וייסדה בארץ את רד בול ישראל, והעבירה את הפעילות השיווקית של המותג לחברה זו. כך הפסידה סידס, שקיבלה את הזיכיון להפיץ את רד בול בישראל בשנת 2007, את הזכיון על המותג ונשארה במשך תקופה קצרה אחראית רק על המערך הלוגיסטי של רד בול.

"XL זיהתה הזדמנות גדולה בשוק משקאות האנרגיה הישראלי", מסר פיטר קלוז, יו"ר חברת XL העולמית. לדבריו, "הודות להערכתנו זו את המרחב-הכלכלי-הישראלי אנו נוקטים היום בצעד משמעותי, שמבטא את המטרות השאפתניות שלנו בישראל ואת היכרותנו והוקרתנו את השוק".

XL הוא כיום מותג האנרגיה המוביל בישראל לאחר שלקח את המובילות מרד בול. חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2004 והיא משווקת כיום בלמעלה מ- 5000 נקודות מכירה, בהם מקומות בילוי וברים. לאחרונה הודיעה גם משפחת חינאווי בעלת רשת Wine&More כי היא נכנסת לשוק משקאות האנרגיה ותתחיל לשווק את המשקה HYPE שיתחרה ב-XL.

תגיות

30 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
xl
דני סידס איש עסקים מקצועי שלא הרבה מכירים כל מהלך שהוא עושה נישקל עשרות פעמיים . שיווק והפצת המוצר יכולה להצליח כי סידס יודעת לקחת מוצרים ולהרים אותם אין קשר ששמשום הוא ההצלחה של xl ככה זה בעסקים הכסף מדבר וכניראה שלדני יש יותר . רק חבל שיש בחברת סידס אנשים שעובדים והורסים את השם הטוב שדני יצר לאורך השנים אמינות ויושר . דברים שניסגרים ודני לא מודע להם אבל כל שקר מיתגלה ושדני יגלה הוא לא יהיה יותר עובד סידס ולא ייזום קידומים ופיטורים של עובדים
ע , ישראל  |  25.10.08
לכל התגובות