אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
6 משרדים עלו לשלב הבא במכרז הטוטו והווינר צילום: ראובן שוורץ

6 משרדים עלו לשלב הבא במכרז הטוטו והווינר

המשרדים הם מקאן-אריקסון, זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב ופוגל אוגילבי. לשלב האחרון יעלו 4 משרדים בלבד

16.10.2008, 11:10 | מיטל זדה

משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב ופוגל אוגילבי עלו לשלב השני במכרז הפרסום של מותגי הווינר והטוטו.

למכרז ניגשו 10 משרדי פרסום, כאשר המשרדים שלא העפילו לשלב הבא הם: JWT , באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, וגלר-נסיס.

בשלב הבא תערוך ועדת המכרזים ביקור התרשמות אצל כל אחד מהמשרדים ותעלה לשלב האחרון 4 משרדים. משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד. לאחר שקלול ההצעות הכספיות יבחרו שני משרדים: זה שיקבל את הניקוד הגבוה ביותר יטפל במותג הווינר (מדובר בתקציב של 18 מיליון שקל לשנה) והשני בדירוג יטפל במותג טוטו (תקציב של 12 מיליון שקל לשנה).

תקציב הפרסום של המועצה להימורים בספורט נחשב לתקציב אטרקטיבי עבור משרדי הפרסום הגדולים והבנוניים בשוק. כבר לפני מספר חודשים הציגה המועצה תנאי סף נוקשים למשרדי הפרסום המעוניינים להתשתתף בו, זאת על מנת להבטיח שרק משרדים בנוניים ומעלה יטפלו בתקציב.

תגיות