אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: הנהלת אירוקה בוחנת חמישה ממשרדי הפרסום המובילים צילום: רון קדמי

בלעדי: הנהלת אירוקה בוחנת חמישה ממשרדי הפרסום המובילים

הפגישות נערכו עם נציגי מקאן, באומן, ראובני, גיתם וגלר. בשבע השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של אירוקה, שהיקפו 4.4 מיליון דולר, בזרמון גולדמן

22.10.2008, 10:02 | מיטל זדה

רשת אירוקה בוחנת חמישה משרדי פרסום גדולים לניהול תקציב הפרסום שלה: ל"כלכליסט" נודע כי בשבועות האחרונים נפגשה הנהלת הרשת עם המשרדים מקאן אריקסון, ראובני פרידן, באומן בר ריבנאי, גיתם BBDO וגלר נסיס. טרם ידוע אם הפגישות יבשילו לשלב של מצגות אסטרטגיות או קריאייטיביות לרשת.

בשבע השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של אירוקה במשרד זרמון גולדמן. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב־2007 נאמד התקציב ב־4.4 מיליון דולר (מחירי מחירון). אף שאין זה תקציב גדול במיוחד, מדובר בתקציב אטרקטיבי, כיוון שהוא ממוצב כתקציב אופנה, המועדף על המשרדים.

במהלך השנים שבהם טופל התקציב בזרמון גולדמן יצאה אירוקה בכמה קמפיינים בולטים, בין היתר עם דוגמנית־העל נעמי קמפבל ועם הדוגמנית הישראלית סנדי בר.

בתחילת 2008 הצהירה אירוקה, המונה כ־50 סניפים, כי תעמיק את אחיזתה בתחום משקפי השמש ותשווק יותר מ־900 דגמים שונים. עם המותגים שהרשת משווקת נמנים דונה קארן, בולגרי, ג'ורג'יו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן ופראדה.

את תגובת הרשת לא ניתן היה להשיג.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות