אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רוצים יחצ"ן? תבדקו בפוליסה, יכול להיות שמגיע לכם צילום: יריב כץ

רוצים יחצ"ן? תבדקו בפוליסה, יכול להיות שמגיע לכם

מחזיקי פוליסות דירקטורים אינם מודעים לעובדה כי ניתן להרחיב את הפוליסה כך שתכלול כיסוי להוצאות שיוצאו לצורך שימוש באנשי יחסי ציבור בעת משבר

23.10.2008, 12:23 | איתן כהן
רבים ממחזיקי פוליסות הדירקטורים אינם מודעים לעובדה כי ניתן להרחיב את הפוליסה שלהם כך שתכלול כיסוי להוצאות שיוצאו לצורך שימוש באנשי יחסי ציבור בעת משבר, אשר עלול להביא לתביעה על פי הפוליסה.

ההרחבה ניתנת בד"כ בגבול אחריות של 50-100,000 דולר לאירוע ולכל תקופת הביטוח וניתנת להפעלה ביוזמת המבוטח, כל אימת שנודע על אירוע העלול להביא לתביעה עפ"י הפוליסה. כמובן שחברת הביטוח מתנה את הכיסוי בכך שהכספים שישולמו על ידה יוצאו במטרה למנוע או להקטין את ההסתברות של הגשת תביעה כנגד המבוטח וכן להנמיך את עוצמת תוצאות הגשת התביעה.

אלו מבין מנכ"לי החברות שנזכרו כעת כי יש הכרח להסתייע בשירותיו של יחצ"ן לאור משבר אליו נקלעה החברה שבניהולם, צריכים לזכור, כי חברות הביטוח בוחנות היטב כל בקשה להוספת כיסוי ביטוחי במהלך תקופת הביטוח וייתכן מאוד כי הן לא תעתרנה לבקשה. כמו כן, יש לזכור, כי גם אם חברת הביטוח הסכימה והוסיפה את הכיסוי ממהלך התקופה, הפוליסה לא תכסה כל אירוע שהתרחש או שנודע למבוטח קודם לרכישת הכיסוי.

בכל הנוגע לזהותו של היחצ"ן, חברת הביטוח עשויה להסכים כי היחצ"ן שעובד עם המבוטח באופן שוטף יטפל גם במשבר המעיב על תפקודה התקין של החברה. אולם, בכל מקרה הדבר מותנה באישורה המוקדם של המבטחת.

יועץ הביטוח גדעון ארמן מציין כי חשוב שבתקופת חוסר יציבות כלכלית כמו זו בה אנו חיים כיום, שהפוליסה לביטוח אחריות מנהלים ונושאי משרה תכלול הרחבה זו.

תגיות