אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכירת מנויים בליגת העל: בית"ר בנפילה; מכבי חיפה בצמיחה צילום: יוסי רוט

מכירת מנויים בליגת העל: בית"ר בנפילה; מכבי חיפה בצמיחה

התצוגה הלא מרשימה שהשיגה קבוצתו של גאידמק בפתיחת העונה הורידה את מספר המנויים שנמכרו מ-8,000 בשנה שעברה ל-5,500 נכון לשלב זה בעונה. הירוקים מחיפה מכרו 30% יותר מבשנה שעברה וגם מכבי ת"א מכרה 1,000 מנויים יותר

23.10.2008, 13:38 | אביתר לנג

עונת המשחקים בליגת העל נפתחה ובקבוצות לא מצפים למכור יותר מדי מנויים. בדיקת "כלכליסט" מעלה, כי בית"ר ירושלים היא שסובלת מהירידה המשמעותית ביותר במכירת המנויים. הבית"רים מכרו רק 5,550 מנויים, המספר הנמוך ביותר בכל שנותיו של ארקדי גאידמק בקבוצה. בקבוצה מסבירים את המכירה המקרטעת בכך שהקבוצה לא הצליחה להעפיל לצ'מפיונס ליג השנה וגם ביכולת הדלה שהוצגה בתחילת העונה. יצויין, כי בשנה שעברה מכרה בית"ר באותה תקופה כ-8,000 מנויים.

בניגוד לבית"ר ירושלים, במכבי חיפה רשמו השנה עלייה של יותר מ-30% במכירת המנויים. אחרי שבעונה החולפת נמכרו 3,000 מנויים בלבד, השנה המספר עלה ל-4000 - לא כמות גדולה ביחס לקבוצה בעלת קהל אוהדים גדול מאוד כמו של הירוקים, אבל בכל זאת, העובדה שישנה מגמת עלייה אומרת שהפעולות השיווקיות של המועדון של יענקל'ה שחר עשו את שלהן. גם התקווה החדשה לאליפות שהציתו שחקניו של אלישע לוי עושה את העבודה.

הקהל של חיפה. נענה למאמצי השיווק, צילום: יוסי רוט הקהל של חיפה. נענה למאמצי השיווק | צילום: יוסי רוט הקהל של חיפה. נענה למאמצי השיווק, צילום: יוסי רוט

אצל התל-אביביות המספרים די דומים. מכבי ת"א מכרה יותר מ-6,500 מנויים, עלייה של 1,000 מנויים מהשנה שעברה. גם אצל הצהובים השקיעו רבות השנה בשיווק המנויים וקטפו את הפירות מוקדם יחסית. אצל האדומים כמות המנויים הנמכרת מידי שנה לא יורדת מ-6,000 והמספר שמכרה הפועל ת"א אינו שונה גם השנה.

מכבי והפועל פתח תקווה מכרו כל אחת 1,200 מנויים. כך גם בני יהודה. מכבי נתניה, לה יש שאיפות להתחרות על האליפות השנה, מכרה רק 900 מנויים, 200 יותר מהפועל קריית-שמונה הצנועה. מ.ס אשדוד מכרה פחות מנויים אפילו מקריית-שמונה, רק 600. אחרונה, בני סכנין, שאינה מוכרת מנויים כלל.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות