אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קרליין תציע מוצרי שיער בהתאמה אישית

קרליין תציע מוצרי שיער בהתאמה אישית

החברה פותחת במהלך שיווקי חדש במותג מוצרי השיער נטורל פורמולה במסגרתו המדף יסודר כך שיהיו עליו מגוון מוצרים ופתרונות לשיער, ולא כפי שהוא מסודר כיום לפי מותגים או לפי סוג מוצר

28.10.2008, 10:08 | אורנה יפת

חברת קרליין פותחת במהלך שיווקי חדש המכונה "שיטת התפריטים" במותג מוצרי השיער נטורל פורמולה, ומגדירה מחדש את מדף המוצרים. במסגרת המהלך תוכל כל צרכנית לרכוש את מוצרי השיער המתאימים לה. לכל סוג שיער יהיה תפריט משלו, שיסומן בצבע מסוים, והמוצרים המיועדים לו יכילו רכיב דומיננטי הדרוש לטיפוחו. המדף יסודר כך שיהיו עליו מגוון מוצרים ופתרונות לשיער, ולא כפי שהוא מסודר כיום לפי מותגים או לפי סוג מוצר. בין המוצרים בקטגוריה: קרם לחות לשיער, מסכה, סרום, ספריי, ג'ל, טיפות סיליקון ועוד.

המהלך התחיל כפיילוט ברשת סופר־פארם, ובמסגרתו הציבה החברה בכניסה לסניפים ראשי גונדולות שעליהם מוצרי הסדרה, למשך חודש וחצי. עבור הצבתן שילמה קרליין לרשת הפארם מאות אלפי שקלים. נוסף על כך, סומנו מדפי המוצרים בצבעים שונים, בהתאמה למוצרים המיועדים לסוגי השיער השונים. עלות המהלך נאמדת ב־3 מיליון שקל, שמתוכם 2 מיליון מיועדים לפרסום במדיות השונות ומיליון שקל לעזרי מכירה.

תגיות