אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסוף להגמוניה של יפעת? חברת סיקור נכנסת לתחום לקטי העיתונות

הסוף להגמוניה של יפעת? חברת סיקור נכנסת לתחום לקטי העיתונות

השירות החדש יתבצע באמצעות תוכנה בתחום ה-Text-Mining שתאפשר הפקת לקטים מהעיתונות המודפסת ומהאינטרנט באופן אוטומטי

28.10.2008, 15:20 | מיטל זדה
חברת סיקור העוסקת בתחום המידע התקשורתי, נכנסת לתחום לקטי העיתונות ובכך מפרה את הבלעדיות שהייתה עד כה לחברת יפעת.

סיקור החלה את פעילותה לפני פחות משנה, כאשר על פי הערכת החברה, תחום לקטי התקשורת מהווה כ-50% מנפח הפעילות של שוק המידע התקשורתי בישראל ונמצא בקצב צמיחה של 6% בשנה.

השירות החדש של סיקור יתבצע באמצעות תוכנה בתחום ה-Text-Mining. הטכנולוגיה שנקראת Automatic Clipping Process, ,תאפשר הפקת לקטים מהעיתונות המודפסת ומהאינטרנט באופן אוטומטי. הטכנולוגיה גם מאפשרת סימון והדגשה של שם הלקוח בתוך כל ידיעה.

מנכ"ל החברה, מור לביא, מעריך כי בשלוש השנים הקרובות צפויה סיקור לשלוט בנתח של יותר מ-30% מנתח שוק המידע התקשורתי, המוערך בשווי של 170 מיליון שקל.

תגיות