אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שני פרסים לגיתם בתחרות הקריאייטיב הבינלאומית AD SPOT

שני פרסים לגיתם בתחרות הקריאייטיב הבינלאומית AD SPOT

מדובר בתחרות קריאייטיב המוקדשת לעמותות חברתיות ללא מטרות רווח וגיתם השתתפה עם שתי עבודות שנעשו למען האגודה למלחמה בסרטן

02.11.2008, 11:55 | מיטל זדה
משרד הפרסום גיתם BBDO זכה בשני פרסים בתחרות הקריאייטיב הבינלאומית AD SPOT. שתי העבודות הזוכות נעשו עבור האגודה למלחמה בסרטן על ידי BBDO SOHO.

"האשה המקומטת". השלט זכה עבור שילוט החוצות הטוב ביותר בקטגוריית הבריאות "האשה המקומטת". השלט זכה עבור שילוט החוצות הטוב ביותר בקטגוריית הבריאות "האשה המקומטת". השלט זכה עבור שילוט החוצות הטוב ביותר בקטגוריית הבריאות

סרט "הדרושים" של האגודה זכה בפרס עבור הסרט הטוב ביותר בקטגוריית הבריאות. את הזכייה השנייה לקח השלט "אשה מקומטת" עבור שילוט החוצות הטוב ביותר בקטגוריית הבריאות. AD SPOT הינה תחרות קריאייטיב המוקדשת לעמותות חברתיות ללא מטרות רווח, מה שהופך את הזכייה בה לקשה עוד יותר.

בתחרות, שמתקיימת זו השנה ה-15, השתתפו 40 מדינות מכל רחבי העולם, עם עבודות שנעשו למען עמותות כמוGreenpeace, Amnesty ועוד.

גיא בר, סמנכ"ל הקריאייטיב של גיתם BBDO, אמר בעקבות הזכייה: "תקציב האגודה למלחמה בסרטן מטופל בגיתם בהתנדבות כבר שנים רבות ואנו שמחים על כך שהעבודות שאנו עושים גם עוזרות לקידום הנושאים החשובים בהם עוסקת האגודה וגם זוכות להכרה והערכה מקצועית בתחרויות בינלאומיות".

תגיות