אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: תקציב הפרסום של כללית ייצא למכרז צילום: גלעד קוולרצ'יק

בלעדי: תקציב הפרסום של כללית ייצא למכרז

כללית מחויבת להוציא את התקציב למכרז בגלל חוק המכרזים והיותה גוף ציבורי. המכרז יתפרסם בינואר מיד עם גיבוש תנאי הסף אליו. היקף התקציב: 7 מיליון דולר בשנה

03.11.2008, 08:18 | מיטל זדה

תקציב הפרסום של שירותי בריאות כללית ייצא למכרז בתחילת 2009, כך נודע ל"כלכליסט". תקציב הפרסום של קופת החולים, המטופל בראובני פרידן, ייצא למכרז מיד עם גיבוש תנאי הסף במהלך החודשים נובמבר־דצמבר.

שירותי בריאות כללית מחויבת להוציא את התקציב למכרז בגלל חוק המכרזים והיותה גוף ציבורי. התקציב טופל מאז 2004 במשרד הפרסום ראובני פרידן, שיוכל להשתתף במכרז החדש אם ירצה בכך. ההתקשרות עם ראובני הוארכה בשנה אחת, בהתאם למה שמאפשר חוק המכרזים, אך לא ניתן להאריך את ההתקשרות שוב והקופה מחויבת במכרז על פי חוק.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי שירותי בריאות כללית פרסמה במהלך השנה בהיקף כולל של כ־7 מיליון דולר במחירים ריאליים. התקציב גדל במהלך 2008 לעומת שנים קודמות וכולל גם את הפרסום של שירותי "דרך חיים" השייכים לשירותי בריאות כללית, תקציב המטופל בשלמור אבנון עמיחי.

לא רק תקציב הפרסום במגזר הכללי יוצא למכרז, גם תקציב הפרסום למגזר החרדי צפוי לצאת למכרז באותה תקופה, לאחר שטופל באפיקים. כמו כן, המכרז שיתקיים יכלול את תקציב האינטראקטיב של הקופה, שכיום מטופל במקאן דיגיטל.

ההתקשרות עם המשרד החדש במגזר הכללי תתחיל רק ביוני 2009, אז תסתיים ההתקשרות עם ראובני פרידן. במגזר החרדי תסתיים ההתקשרות עם אפיקים בחודש מרץ.

במהלך השנים האחרונות גיבשו בקופת חולים כללית עם ראובני פרידן קו פרסומי המבוסס על דמותו של הילד המצויר "חמודי". עופר חברוני, ראש אגף שיווק וקשרי לקוחות של הקופה, אמר ל"כלכליסט" בתגובה כי קופת חולים כללית מחויבת לצאת במכרז על תקציב הפרסום שלה, אך טרם גובשו הפרמטרים לניהולו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות