אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
העלית סרטון של MTV למייספייס? הפרסומת תעלה אוטומטית צילום מסך: myspace.com

העלית סרטון של MTV למייספייס? הפרסומת תעלה אוטומטית

טכנולוגיה חדשה מאפשרת לחברות המוזיקה לעקוב אחר קטעי וידיאו המופצים ברשת – ובמקום לתבוע את המשתמשים, לשתול בהם פרסומות

04.11.2008, 13:35 | יוסי גורביץ
רשת הטלוויזיה MTV, הרשת החברתית מייספייס וחברת Auditude הגיעו לאחרונה להסכם חדשני, במסגרתו תשמש הטכנולוגיה של Auditude לזיהוי קבצים של MTV שהועתקו על ידי משתמשי מייספייס – ויציבו בהם פרסומות.

הטכנולוגיה של אודיטיוד מאפשרת הכנסת חתימה דיגיטלית בלתי ניתנת לשינוי לקבצי וידיאו, ומאפשרת לבעליהם החוקיים של הקבצים לזהות אותם ברחבי הרשת באמצעות חתימה זו – ולהכניס לתוכם פרסומות. עד כה אינדקסה אאודיטיוד יותר ממיליארד דקות של תוכן וידיאו מוגן שהועלה למקומות שונים ברחבי הרשת. יתרון נוסף של הטכנולוגיה של אאודיטיוד הוא שהמפרסם יכול לבחור להעלות פרסומות בסוג מסוים של סרטון – למשל, סדרה ספציפית – והפרסומות הללו יופיעו בכל מקום ברשת שבו מופיעים הסרטונים.

סרטון של MTV באתר מייספייס, צילום מסך: myspace.com סרטון של MTV באתר מייספייס | צילום מסך: myspace.com סרטון של MTV באתר מייספייס, צילום מסך: myspace.com

רבים ממשתמשי מייספייס מעלים תוכן מוגן של MTV לדפים שלהם, ושתי החברות מצאו שפרסום בתכנים הללו עדיף על דרישה להורדתם ועל מאבקים משפטיים. MTV, המשדרת לא רק מוזיקה אלא גם מגוון תוכניות בידור פופולריות, פתחה לאחרונה את הארכיון שלה לציבור הרחב. על פי נתוני קומסקור, הגולש הממוצע צופה בכ-80 סרטונים מדי חודש, והרשת מכילה כ-558 מיליוני שעות של וידאו.

תגיות