אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי: מודו פנתה לגיתם וליהושע לטיפול בתקציב ההשקה צילום: עמית שעל

בלעדי: מודו פנתה לגיתם וליהושע לטיפול בתקציב ההשקה

חברת מכשירי הסלולר הישראלית מתקדמת צעד נוסף: שני משרדי הפרסום מוחזקים חלקית על ידי סוכנויות פרסום בינלאומיות, דבר שיסייע לחברה בהשקה העולמית

05.11.2008, 09:21 | מיטל זדה

לקראת השקת מכשירי הסלולר החדשים שלה פנתה חברת מודו הישראלית למשרדי הפרסום גיתם BBDO ויהושע TBWA - כך נודע ל"כלכליסט". עם זאת, טרם התקבלה ההחלטה מי יוביל את ההשקה הפרסומית של החברה.

בשני משרדי הפרסום קיימות אחזקות של סוכנויות פרסום בינלאומיות (BBDO ו־TBWA בבעלות חברת האחזקות אומניקום). נתון זה הוא יתרון גדול למודו, שכן לחברה הישראלית יש כוונה להשיק את המכשירים ברחבי העולם.

החברה ביקשה משני המשרדים הצעות קריאייטיביות וכספיות להשקה הפרסומית של המותג. בעולם כבר החלה החברה הישראלית לעבוד על מיתוג החברה, ואף החלה לעבוד עם מעצב בינלאומי לשם כך. מהחברה נמסר בתגובה: "מודו עובדת עם כמה משרדי פרסום וקריאייטיב ברחבי העולם כהכנה למכירת מודו בכמה מדינות בשנה הקרובה. החברה אינה מוסרת פרטים ספציפיים לגבי המשרדים שאיתם היא נמצאת בקשרי עבודה".

גיתם ויהושע, שני משרדים גדולים בתעשיית הפרסום הישראלית, לא מטפלים בתקציבי פרסום של מכשירי סלולר אחרים. עם זאת, גיתם מטפל בחצי מתקציב הפרסום של סלקום, מה שאולי יעניק לו יתרון בטיפול בתקציב, שכן סלקום עתידה להיות חברת הסלולר הראשונה בעולם שתשיק את המכשירים של מודו.

מודו היא חברה צעירה בשוק שאת הקמתה יזם דב מורן. מורן יזם את פיתוחו של מכשיר טלפון סלולרי זעיר שמשתלב במעטפת שנקראת ג'אקט, ויחד הם מרכיבים מכשיר סלולר המותאם לקהלי יעד מפולחים ולנישות.

בתחילת השבוע הודיעה החברה על קיצוצים של כ־7% בכוח האדם שלה ועל פיטורי 54 עובדים ממטה החברה בכפר סבא. כמו כן הודיעה כי תפתח מרכזי פיתוח תוכנה חדשים בגליל ובקרואטיה, שלצורך איושם תגייס 37 עובדים חדשים, יותר מ־20 מהם בישראל. לאחר הפיטורים וגיוס העובדים החדשים עתידה מצבת כוח האדם של מודו להצטמצם ב־17 עובדים ולעמוד על 260 עובדים בכל העולם.

תגיות