צילום: ישי הדס הפקות
טוטו ווינר זכה במדד ה-1 בחודש של איגוד השיווק ומכון מותגים
הפרסומת מבית יהושע TBWA זכתה ב-69 נקודות, 17% עבור תרומה למותג ו-35% עבור קריאטיביות. במקום השני דורגה: "שטראוס דנונה אקטימל - פלייסטיישן אבא ובן"
05.11.2008, 12:46 | מיטל זדה
הפרסומת טוטו ווינר – רואה בטלוויזיה כדורגל נשים, מבית יהושע TBWA, זכתה בסקר ה -1 בחודש של אותות ואיגוד השיווק הישראלי, לפי הניתוח של מכון המחקר מותגים .
הפרסומת זכתה ב-69 נקודות, 17% עבור תרומה למותג ו-35% עבור קריאטיביות.
במקום השני דורגה: "שטראוס דנונה אקטימל – פלייסטיישן אבא ובן", של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 40 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו- 6% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי דורגה "סלטי צבר – בשוק במרוקו עם דולי והסלטים", של מקאן אריקסון, עם 38 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-6% עבור קריאטיביות.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה