אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין הטיזרים בכיכובה של מלי לוי מקדם את רשת נעלי סקופ צילום: יניב אדרי

קמפיין הטיזרים בכיכובה של מלי לוי מקדם את רשת נעלי סקופ

הטיזר "מלי לוי נתפסה בחילופי זוגות" עלה השבוע באמצעות מומה פרסומאים בהשקעה של כ-3 מיליון שקל

06.11.2008, 12:01 | כתב כלכליסט
קמפיין הטיזרים "מלי לוי נתפסה בחילופי זוגות" נועד לקדם את רשת הנעליים סקופ, והוא צפוי לעלות בקרוב.

בשבוע האחרון עלה הטיזר באמצעות מומה פרסומאים, על גבי שילוט באוטובוסים, בטלוויזיה, ברדיו, במגזינים ובעיתונות הארצית, בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

לדברי ארי כהן , בעלי משרד הפרסום מומה פרסומאים, הסביר כי מיום עלייתו הגיעו לחברת כנען, אשר העלתה אותו על גבי אוטובוסים, מאות תלונות ובקשות להורידו בטענה שהמסר לא ראוי. "אלינו הגיעו דיווחים על כך שפוסטרים הושחתו ונוצר לחץ גדול. יודגש, כי אין מדובר בקמפיין בעל אופי פרובוקטיבי".

תגיות