אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שירות חדש יספק תוכן מותאם לכל אתר צילום מסך: ondemand.pluck.com

שירות חדש יספק תוכן מותאם לכל אתר

באמצעות ווידג'טים ומידע שמספק בעל האתר, מציע Pluck On Demand למלא את האתר בתוכן שמותאם ספציפית לאתר – מעיתונים וקטעי וידאו ועד בלוגים – וגם בפרסומות

06.11.2008, 13:59 | יוסי גורביץ
שירות חדש, Pluck on Demand, מבטיח לספק לבעלי אתרים גישה למגוון עצום של תוכן, הן תוכן כתוב והן תוכן גראפי, באמצעות ווידג'טים פשוטים. כמו כן מציע השירות שתילה של פרסומות באתר. כך פרסם אמש (ד') המגה-בלוג טקקראנץ'.

התוכן שמציע PoD מגיע ממגוון של ספקי תוכן מוכרים ואמינים, מהאנציקלופדיה בריטניקה ועד עיתונים גדולים, כמו גם מגוון נרחב של אתרי וידאו ומיליוני בלוגים. התוכן מופיע בצד התוכן המקורי של האתר, והוא מותאם אישית לאתר המפרסם בשני אופנים. ראשית, באמצעות תגיות – למשל, אתר העוסק בצילום יכיל את התגיות הרלוונטיות, ויקבל תוכן העוסק בצילום. שנית, השירות מאנדקס את התוכן המופיע באתר, ועורך השוואה בינו ובין תוכן אחר ברשת. בעל האתר יכול להחליט שמאמר מסוים המוצע לו איננו מתאים ולמנוע את פרסומו.

שתילה של תוכן ושל פרסומות, צילום מסך: ondemand.pluck.com שתילה של תוכן ושל פרסומות | צילום מסך: ondemand.pluck.com שתילה של תוכן ושל פרסומות, צילום מסך: ondemand.pluck.com

כאשר לוחץ המשתמש על קישור המוביל לתוכן המסופק על ידי PoD, הוא איננו עובר לאתר שבו מופיע התוכן, אלא התוכן מופיע באתר שבו הוא מבקר. באמצעות ווידג'טים "חברתיים", ניתן להגיב על התוכן המיובא, להמליץ על מאמר, או להציג מאמרים שזכו למספר גדול של כניסות. הווידג'טים החברתיים אמורים, למעשה, להפוך כל אתר המשתמש בהם לרשת חברתית בזעיר אנפין; משתמשים יכולים ליצור לעצם פרופילי משתמש – והם יהיו תקפים בכל אתר תוכן המשתמש בשירותים של PoD.

לתוכן של PoD מצורפות לעיתים קרובות פרסומות, ובעל האתר בו הן מופיעות יקבל 50% מהכנסותיהן, יוצר הפרסומת 20%, ו-PoD 30%.

תגיות