אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מקאן, באומן וראובני עלו לשלב הסופי של מכרז אירוקה צילום: רון קדמי

מקאן, באומן וראובני עלו לשלב הסופי של מכרז אירוקה

ל"כלכליסט" נודע כי לאחר שנערכו פגישות עם חמישה משרדים גדולים, בהם גם גיתם ונסיס, הוחלט להמשיך עם שלושת המשרדים. בשנים האחרונות טופל התקציב בזרמון גולדמן

11.11.2008, 08:49 | מיטל זדה

שלושה משרדי פרסום עלו לשלב הסופי במכרז על תקציב הפרסום של רשת אירוקה. ל"כלכליסט" נודע כי המשרדים שעלו הם מקאן אריקסון, באומן בר ריבנאי וראובני פרידן. המכרז על התקציב התקדם בשבוע האחרון, ולאחר שנערכו פגישות עם חמישה משרדים גדולים, בהם גם גיתם וגלר נסיס, הוחלט להתקדם עם מקאן, באומן וראובני. בשלב הבא עתידים שלושת המשרדים להציג תוכנית עסקית להנהלת הרשת.

בשבע השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של אירוקה במשרד זרמון גולדמן. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב־2007 נאמד תקציב הרשת ב־4.4 מיליון דולר (במחירי מחירון), ואילו מתחילת השנה השקיעה הרשת 2.6 מיליון דולר (במחירי מחירון) בפרסום. אף שלא מדובר בתקציב פרסום גדול במיוחד, עבור המשרדים מדובר בתקציב אטרקטיבי, כיוון שהוא נחשב לתקציב אופנה המועדף על ידי המשרדים. במהלך השנים שבהם טופל התקציב בזרמון גולדמן יצאה אירוקה בכמה קמפיינים בולטים, בין היתר עם דוגמנית־העל נעמי קמפבל ועם הדוגמנית הישראלית סנדי בר. בתחילת 2008 הצהירה אירוקה, המונה כ־50 סניפים, כי תעמיק את אחיזתה בתחום משקפי השמש ותשווק יותר מ־900 דגמים. עם המותגים שהרשת משווקת ניתן למנות את דונה קארן, בולגרי, ג'ורג'יו ארמני, גוצ'י, איב סאן לורן ופראדה.

באירוקה סירבו להתייחס לידיעה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות