"פרסום שנפרד מהתוכן הוא שריד מעידן אחר"
פיטר הירשברג ואורי שנער שוברים את המודל של עולם האנימציה
"לא רק אתרי הווידיאו; עולם הפרסום כולו משתנה. כבר אי אפשר לקחת חתיכת תוכן ופשוט להצמיד לה פרסומת - בייחוד לא כשחברות דורשות ראיות שהצופה באמת קלט את הפרסומת. כך שלהציג סרטון פרסומת לפני סרטוני הווידיאו באתר לא יספק את הסחורה. במקום זה, המותגים עצמם צריכים לעשות משהו משמעותי, מעניין ומבדר עבור הקהל שלהם. כאן נכנסים אתרים כמו אניבום, שמציעים את מדיום האנימציה. אניבום יכול לעבוד ישירות עם מותגים כדי ליצור תוכן מעניין ורלבנטי".
אז התשובה היא תוכן שיווקי?"פרסום שנפרד מהתוכן הוא שריד מעידן אחר, מהפרסומות במגזינים של שנות השלושים. חברות יכולות להמשיך לנסות להפריע לצופים עם פרסומות באמצע התוכן - או שהן יכולות ליצור תוכן בעצמן. זה עדיין יהיה תוכן גולשים מבחינה זו שהגולשים הם שיפיצו את התוכן בין חבריהם ובאתרים חברתיים. הפרסום יצטרך להפוך למצחיק ומעניין יותר וידרוש מעורבות פעילה של הצופים".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה