אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"פרסום שנפרד מהתוכן הוא שריד מעידן אחר"

"פרסום שנפרד מהתוכן הוא שריד מעידן אחר"

פיטר הירשברג ואורי שנער שוברים את המודל של עולם האנימציה

12.11.2008, 16:00 | דורה קישינבסקי
פיטר הירשברג בא לתל אביב במסגרת תפקידו כדירקטור באניבום, אתר אנימציית הגולשים של אורי שנער, והוא לא מנסה להסתיר את ההתלהבות שלו מהמיזם. "אניבום הופך על ראשו את עולם האנימציה, שנשלט עד היום על ידי אולפנים גדולים", הוא אומר. "אם אתה מוצא אנשים מוכשרים ויוצר קהילה שלהם, אתה יכול לקשר ביניהם לבין הקהל והמפרסמים. התקורה נמוכה, שביעות הרצון גבוהה. זו מהפכה".

אורי שנער, מייסד אניבום אורי שנער, מייסד אניבום אורי שנער, מייסד אניבום
מהפכה ענייה. אתרי וידיאו מתקשים להרוויח כסף.

"לא רק אתרי הווידיאו; עולם הפרסום כולו משתנה. כבר אי אפשר לקחת חתיכת תוכן ופשוט להצמיד לה פרסומת - בייחוד לא כשחברות דורשות ראיות שהצופה באמת קלט את הפרסומת. כך שלהציג סרטון פרסומת לפני סרטוני הווידיאו באתר לא יספק את הסחורה. במקום זה, המותגים עצמם צריכים לעשות משהו משמעותי, מעניין ומבדר עבור הקהל שלהם. כאן נכנסים אתרים כמו אניבום, שמציעים את מדיום האנימציה. אניבום יכול לעבוד ישירות עם מותגים כדי ליצור תוכן מעניין ורלבנטי".

אז התשובה היא תוכן שיווקי?

"פרסום שנפרד מהתוכן הוא שריד מעידן אחר, מהפרסומות במגזינים של שנות השלושים. חברות יכולות להמשיך לנסות להפריע לצופים עם פרסומות באמצע התוכן - או שהן יכולות ליצור תוכן בעצמן. זה עדיין יהיה תוכן גולשים מבחינה זו שהגולשים הם שיפיצו את התוכן בין חבריהם ובאתרים חברתיים. הפרסום יצטרך להפוך למצחיק ומעניין יותר וידרוש מעורבות פעילה של הצופים".

תגיות