אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: רשת AM:PM מעלה קמפיין בטלוויזיה צילום: עומר הכהן

לראשונה: רשת AM:PM מעלה קמפיין בטלוויזיה

אלי בר יוסף סמנכ"ל השיווק: "הגענו למסה קריטית, שמצריכה עלייה בקמפיין בטלוויזיה". הקיף ההשקעה כ-3 מיליון שקלים

16.11.2008, 14:53 | מיטל זדה

רשת AM:PM מעלה לראשונה בתולדותיה, קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 3 מיליון שקלים.

אלי בר יוסף, סמנכ"ל השיווק של דור אלון ורשת AM:PM אמר ל"כלכליסט": "עיתוי עליית הקמפיין נובע ממספר פרמטרים, בהם היקף הסניפים והכניסה לערים מרכזיות נוספות כמו הרצליה, גבעתיים, רמת גן ובת ים. הגענו לבשלות מסויימת, למסה קריטית, שמצריכה עלייה בקמפיין בטלוויזיה".

העובדה שהקמפיין עולה בטלוויזיה דווקא בעת משבר כלכלי ובתקופה שתקציבי פרסום נחתכים, היא לא מקרית. "דווקא באווירת מיתון, יכול מאוד להיות שאנשים יעדיפו לרכז לעצמם קניות קטנות מאשר קנייה אחת גדולה ואנחנו בעצם אומרים לאנשים שהם לא צריכים לוותר על הקניות האלו", הוסיף בר יוסף.

הקמפיין, באמצעות שטרית מדיה גרופ, יעלה בערוצים המסחריים ובבתי הקולנוע ויימשך כשלושה שבועות. את הקמפיין ילווה השיר המקורי Big city life של להקת Mattafix, כאשר לכלכליסט נודע כי הרשת שילמה כ- 200 אלף שקל עבור השימוש בו.

מדובר בקמפיין תדמיתי שמטרתו לשמור על מיצובה של הרשת כצעירה, דינמית וחלק מההוויה התל אביבית.

תגיות

3 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
תגובה לשירי ולכל מי שחי בסרט
שירי חמודה, לא יודע באיזה סניף את קונה, אבל לא קרה לי פעם אחת שהקופאית לא שמה לי את המוצרים בשקית. תמיד מקבלים אותי בחיוך והשרות מצויין (ואני מדבר על הסניפים בשינקין , על הסניף בלינקולן, וגם על הסניף בכיכר דיזנגוף שבהם אני בדרך כלל קונה). תעשי בדיקה קצרה בפיצוציות מסביב לסניף שאת קונה בו ותראי שהמחירים זהים. כדאי מידי פעם גם לפרגן- הם נמצאים קרוב לכל מקום והם פתוחים 24 שעות!!!
עזרא פאונד , תל אביב  |  16.11.08
1.
עכשיו נצטרך לממן גם את זה?
אני הפסקתי לקנות מם. מהיום שדור אלון רכשה את החברה, המחירים עלו במאות אחוזים, בקצב לא נורמלי. אני סיימתי להיות הפראיירית שלהם. גם השירות ירד ברמה והמבחר של המוצרים צומצם. אפילו הקופאיות לא מכניסות את המוצרים כבר לשקית, לא נאה להם ולא משנה שזה מעכב את התור עוד יותר. בקיצור, לא מומלץ להיכנס, יש בת"א מספיק חנויות ופיצוציות טובות יותר.
שירי , ת"א  |  16.11.08