GoLinks תפרסם את המכללה למנהל
במסגרת התקציב תטפל החברה בפעילויות הפרסום והניטור בכל מנועי החיפוש הבולטים בישראל
18.11.2008, 14:14 | מערכת כלכליסט
חברת השיווק באינטרנט Marketing GoLinks תטפל בתקציב השיווק השנתי במנועי החיפוש של המסלול האקדמי המכללה למנהל, בהיקף של 2 מיליון שקל.
במסגרת התקציב תטפל החברה בפעילויות הפרסום והניטור בכל מנועי החיפוש הבולטים בישראל ביניהם: גוגל, וואלה, מרלין, נטקס אינדקס נענע ועוד
מאשה דשקוב מנהלת האונליין של המכללה למנהל: "ההיקפים הגדלים והולכים של פניות שאנו מקבלים ממנועי החיפוש הביאו אותנו למסקנה שעלינו לבחור גוף אחד שינהל את כל פעילות השיווק והמכירות שלנו במנועי החיפוש והאינדקסים".
תגובה אחת לכתיבת תגובה