אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של אירוקה צילום: רון קדמי

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של אירוקה

משרד הפרסום גבר על מתמודדים נוספים ביניהם מקאן אריקסון וראובני פרידן שעלו לשלב הסופי. תקציב הפרסום של הרשת טופל מאז שנת 2001 בזרמון-גולדמן

20.11.2008, 12:43 | מיטל זדה
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של רשת אירוקה. המשרד זכה בתקציב בעקבות מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים ועליו התמודדו מספר משרדים גדולים, בהם מקאן אריקסון וראובני פרידן שעלו לשלב הסופי.

יאיר וולף, סמנכ"ל אירוקה, מסר: "אנו מברכים על תחילתו של שיתוף הפעולה עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שנבחר על ידנו כמשרד המתאים ביותר עבור מטרותיה וערכיה של אירוקה".

בשבע השנים האחרונות טופל תקציב הפרסום של אירוקה במשרד זרמון גולדמן. על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, ב־2007 נאמד תקציב הרשת ב־4.4 מיליון דולר (במחירי מחירון), ואילו מתחילת השנה השקיעה הרשת 2.6 מיליון דולר (במחירי מחירון) בפרסום. בתחילת 2008 הצהירה אירוקה, המונה כ־50 סניפים, כי תעמיק את אחיזתה בתחום משקפי השמש ותשווק יותר מ־900 דגמים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות