אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
5 נגרים משיקה קו מוצרים במחיר מוזל

5 נגרים משיקה קו מוצרים במחיר מוזל

ל"כלכליסט" נודע כי במהלך תשקיע החברה כ-700 אלף שקל, שיופנו לעיצוב הקולקציה, השקעה באולמות תצוגה, קטלוגים וקמפיין אינטרנט

24.11.2008, 10:35 | אורנה יפת

עוד סממן למשבר הכלכלי: רשת 5 נגרים, המתמחה בחדרי ילדים, משיקה בעקבות המצב הכלכלי מותג ריהוט זול יותר בשם "5 נגרים מודולר". כך נודע ל"כלכליסט". במהלך תשקיע החברה כ־700 אלף שקל, שיופנו לעיצוב הקולקציה, השקעה באולמות תצוגה, קטלוגים וקמפיין אינטרנט.

יורם עינב, מבעלי הרשת, מסר כי בארבעת החודשים האחרונים חלה ירידה של 10% במכירות הרשת. "בחודשים האחרונים מרגישים שהמשבר הכלכלי החל לתת את אותותיו גם בישראל", אמר עינב. "זה המיתון הכי קשה שהיה פה מאז ומעולם. הקולקציה הרגילה שלנו מיוצרת לפי הזמנה וכרגע הביקוש ירד, אז אנחנו מציעים מוצר אחר".

המותג 5 נגרים מסווג בשוק חדרי הילדים כמותג לא זול המתחרה במעצבי חדרי ילדים. המותג החדש יתחרה באיקאה, דובל'ה, אייס, הום סנטר, דניר ושגם. הוא ייוצר בסדרות גדולות שיוזילו את העלויות ויוצע בשלושה צבעים בלבד. "זה יהיה כמו באיקאה - קולקציה שאין לשנות בה מאום", אמר עינב.

הקולקציה החדשה תימכר באולמות תצוגה נפרדים כדי שהצרכן יוכל להבדיל בין הקולקציות. "אני לא רוצה לפגוע במותג 5 נגרים", מסביר עינב, "ולכן החלטנו להסב מחסנים שלנו לאולמות תצוגה למותג מודולר". עם זאת, שם המותג החדש יצורף למודעות של 5 נגרים בקמפיין האינטרנט שתעלה החברה, כדי שיתבסס על חוזקו של המותג הוותיק.

תגיות