אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זווית מרעננת לנושא לעוס

זווית מרעננת לנושא לעוס

המודעה יוצרת קשר יפה בין בלון המסטיק לבין כרית האוויר. הוויז'ואל לא אסתטי במיוחד, אבל ממחיש בבהירות את התועלת המוצרית של המסטיק שמייצג תאגיד המזון הקוריאני Lotte. הכיתוב: "הוא מעיר אותך. הוא מציל אותך"

24.11.2008, 15:49 | חגי לוי

הנה מוצר עם מיצוב מעניין וייחודי: מסטיק חריף ומעורר, המכיל חומרים ממריצים דוגמת קפאין. הקמפיין הזה מקוריאה מתרגם את ההצעה הייחודית הזו לסיטואציות שבהן הערנות חשובה ויכולה אף להציל חיים - כמו בנהיגה על הכביש.

רבים מאיתנו מכירים את הסיטואציה: העיניים כבדות, הראש מתחיל ליפול על ההגה. אבל לא רק הנהיגה קשה - עייפנו גם

מאין ספור פרסומות מטעם רשויות וגופים ציבוריים שמטרתן צמצום תאונות הדרכים.

מסטיק מציל חיים מסטיק מציל חיים מסטיק מציל חיים

המודעה יוצרת קשר יפה בין בלון המסטיק לבין כרית האוויר. הוויז'ואל לא אסתטי במיוחד, אבל ממחיש בבהירות את התועלת המוצרית של המסטיק שמייצג תאגיד המזון הקוריאני Lotte. הכיתוב: "הוא מעיר אותך. הוא מציל אותך".

 

המותג: תאגיד המזון Lotte. המדינה: דרום קוריאה. משרד הפרסום: Daehong

תגיות