אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קמפיין דורסני של המותג וספה

קמפיין דורסני של המותג וספה

המודעה מחברת את אחד היתרונות של וספה - מהירות - עם תכונה אחרת שלו: חספוס גברי, מהול במעט רוע. הפרסומאים החליפו את חתול האשפתות בצ'יטה ואת הכביש העירוני במדבר צחיח, והוסיפו את סימני הצמיגים של הקטנוע על החול

30.11.2008, 13:54 | חגי לוי

רבים מאיתנו מכירים את המראה המטריד של חתול רחוב דרוס

רוע על שני גלגלים רוע על שני גלגלים רוע על שני גלגלים

באמצע הכביש. איך אפשר לקחת ויז'ואל בעייתי כזה ולהפוך אותו למודעה אפקטיבית? מתברר שאפשר. משרד הפרסום האוסטרלי החליט להקצין את הסיטואציה ולהפוך אותה למגוחכת - ואז לחבר אותה לתועלת של המוצר.

אופנועי וספה נחשבים לחזקים, למהירים וגם ליקרים יותר מרוב הקטנועים העירוניים. הם פונים לקהל צעיר שגר במרכזי הערים הגדולות.

המודעה הזו מחברת את אחד היתרונות היחסיים של המותג - מהירות - עם תכונה אחרת שלו: חספוס גברי, מהול במעט רוע. הפרסומאים החליפו את חתול האשפתות בצ'יטה ואת הכביש העירוני במדבר צחיח, והוסיפו את סימני הצמיגים של הקטנוע על החול. התוצאה: תמונה משעשעת, בלתי מציאותית בעליל, אבל כזו שמאירה את המותג באור חיובי ויצירתי. כל כך מהיר, שגם לצ'יטה אין סיכוי.

המותג: וספה המדינה: אוסטרליה משרד הפרסום: BBDO

תגיות