אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עכשיו זה רשמי: מקאן אריקסון יטפל בתקציב XL

עכשיו זה רשמי: מקאן אריקסון יטפל בתקציב XL

תקציב הפרסום של משקה האנרגיה, המתחרה ישירות במותג רד בול, צפוי לעמוד בשנה הקרובה על כ-1.5 מיליון יורו. על המכרז יתמודדו מקאן, אדלר, יהושע ובאומן

30.11.2008, 14:15 | מיטל זדה

עכשיו זה רשמי: מקאן אריקסון יטפל בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL.

תקציב הפרסום של מותג האנרגיה יצא למכרז בחודש ספטמבר, מיד לאחר שהזיכיון לשיווק המותג עבר לחברת סידס.

בתחילה נפגשה הנהלת סידס ונציג המותג הבינלאומי עם מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי-ורשבסקי ויהושע TBWA. לאחר מכן הצטרף גם באומן-בר-ריבנאי לסבב הפגישות והעפיל יחד עם מקאן אריקסון לשלב הגמר.

תקציב הפרסום של משקה האנרגיה, המתחרה ישירות במותג רד בול, צפוי לעמוד בשנה הקרובה על כ-1.5 מיליון יורו, כאשר עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום המגזרי יארא. המותג נכנס לשוק הישראלי בשנת 2004 וכיום הוא משווק בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, בהם מקומות בילוי וברים.

ההחלטה לעבוד עם משרד פרסום מהגדולים בתעשייה הישראלית נובעת בין היתר מהכוונה של החברה העולמית למנף את המובילות של XL בתחום משקאות האנרגיה. בעת העברת הזיכיון ציין פיטר קלוז, יו"ר חברת XL העולמית, כי XL זיהתה הזדמנות גדולה בשוק משקאות האנרגיה הישראלי.

הזיכיון שעבר כאמור לחברת סידס, היה עד כה בידי בני פאוזי שמשום ואילו לאחרונה החל בני פאוזי לשווק מותג מתחרה תחת השם BLU, לאחר שאיבד את הזיכיון לשיווק XL. לפני שבועיים, הורה השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, לחברת בני פאוזי שומשום להסיר מהמדפים את פחיות משקה האנרגיה BLU שעליהן מתנוססת תווית אדומה. זאת בעקבות תביעה שהגישה נגדה חברת XL העולמית בטענה כי הן מהוות חיקוי לעיצוב הפחיות XL. לעומת זאת, את הפחיות עם הכיתוב הלבן של המותג BLU התיר השופט להמשיך לשווק בטענה כי אינן דומות במראה לפחיות XL.

תגיות