אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עסקת טרייד אין: מה שטוב לשוק הפרמיום טוב גם ללקוח הפרטי

עסקת טרייד אין: מה שטוב לשוק הפרמיום טוב גם ללקוח הפרטי

יבואנית הונדה הכריזה על מבצע במסגרתו לקוחות החברה יקבלו טרייד אין למכונית הישנה במחיר מחירון. הנקיטה בצעד שאופייני לרוב למותגי היוקרה בלבד נובעת מהצטמצמות מעגל הלקוחות

30.11.2008, 15:50 | תומר הדר

שוק הרכב הישראלי טרם נרגע ממתקפת ההנחות בה השתתפו כמעט כל היבואנים, אך שערי המטבעות מתחילים ללחוץ וחלק מן היבואנים, בעיקר אלה שמשלמים ביין, כבר הודיעו שבכוונתם להעלות את מחירי המכוניות בקרוב. הדבר מאלץ את יבואני הרכב לפנות לאפיקים יצירתיים ובינם הסתמכות על מערכי הטרייד אין.

חברת מאיר, יבואנית הונדה, הכריזה לאחרונה על מבצע שבמסגרתו יובטח ללקוחות החברה טרייד אין למכוניתם הישנה במחיר מחירון. בנוסף יובטח ללקוחות החברה גם טרייד אין עתידי במחיר מחירון מלא ופרישת 24 תשלומים בין מועד הרכישה ובין מועד ביצוע העסקה העתידית.

 יצוין שעד כה עסקאות טרייד אין במחיר מחירון היו נחלתם של מותגי היוקרה ונועדו לשמר את הלקוחות. אלא שכיום עם הצטמצמות הלקוחות מעדיפים יבואנים רבים ליישם את ההטבות ששמורות ללקוחות הפרמיום גם בקרב שאר הלקוחות.

תגיות