קמפיין חדש של גיתם BBDO יילחם באדישות סביב גלעד שליט
המשרד העלה קמפיין חוצות ביוזמה עצמאית, בו הוא קורא להתעסק במציאות ולא בריאליטי ומביע ביקורת על העיסוק האובססיבי בדיירי הריאליטי האח הגדול
03.12.2008, 17:29 | מיטל זדה
יוזמה פרטית של משרד הפרסום גיתם BBDO הביאה לעלייתו של קמפיין חדש, שנועד להילחם באדישות סביב מצבו של החייל החטוף, גלעד שליט.
המשרד העלה באופן עצמאי שלטי חוצות מחולקים. בצד הימני של השלט השאלה: "להציל את הדורבן?" ובצידו השמאלי: "להציל את גלעד שליט?" מתחתם מתנוסס המשפט - "במקום להתעסק בריאליטי, בואו נתעסק במציאות".
בגיתם הסבירו, כי מטרת הקמפיין היא "להציף את האבסורד, שבו מדינה שלמה מוכנה להילחם בשיניים כדי להשאיר את דייר הריאליטי האהוב עליה בבית, במקום להילחם על כך, שנראה סוף סוף את גלעד שליט בבית".כאמור, מדובר ביוזמה פרטית ולא ביוזמה של העמותה לשחרור החייל החטוף. בגיתם מקווים, שהקמפיין יעלה במדיות נוספות, שיתרמו את שטח הפרסום שלהם לטובת המטרה.
7 תגובות לכתיבת תגובה