אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שרגא מור מועמד לתפקיד מנכ"ל nana10

שרגא מור מועמד לתפקיד מנכ"ל nana10

מור ניהל עד לא מכבר את אתר MSN ישראל, ולפני כן היה מנהל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון

07.12.2008, 13:49 | אמיר טייג

שרגא מור הוא אחד המועמדים לתפקיד מנכ"ל אתר nana10. מור ניהל עד לא מכבר את אתר MSN ישראל. לפני כן היה מנהל חטיבת התוכן והמוצרים בפלאפון.

ההערכות הן כי מינוי המנכ"ל החדש ייעשה על ידי נטוויז'ן. זאת, לאחר שמינוי המנכ"ל היוצא, זאב חספר, נעשה בעבר על ידי ערוץ 10. חספר הודיע ביום שישי האחרון כי יפרוש מתפקידו בסוף החודש וימונה לסמנכ"ל ניו-מדיה בערוץ 10.

nana10 היא מיזם משותף של ערוץ 10 ונטוויז'ן, כאשר הבעלות עליו מתחלקת שווה בניהם. 

באמצע יולי 2008 השיקה nana10 אתר חדש, שהיה גולת הכותרת של העשייה של חספר. באתר החדש הושקע כסף רב, אשר כלל תשלום של כ-300 אלף דולר למעצב האתרים הנודע נוויל ברוידי. מלבד זאת השקיע nana10 בקמפיין פרסומי אשר כלל מודעות בעיתונים ושלטי חוצות. המטרה הייתה לחזק את נענע 10 ולשלבו בין שלושת אתרי התוכן המקומיים המובילים.

על פי סקר TIM הצליח נענע 10 להגדיל את החשיפה אליו ביולי, כפי הנראה בשל קמפיין הפרסום. בחודש זה הגיעה החשיפה אליו לשיא של 35.4%. עם זאת, לאחר תום הקמפיין החלה חשיפת האתר להידרדר, כך שבאוקטובר האחרון היא ירדה ל-29.9% בלבד.

אתר nana10 המשיך גם לצרוך מזומנים מבעלי הבית שלו. לאתר תזרים מזומנים שלילי, וההערכות הן כי בשנת 2008 ירשום הפסד של עד 15 מיליון שקל. ערוץ 10 ונטוויז'ן התאכזבו מהעבודה כי הם נאלצים להמשיך ולתמוך כספית באתר. לאחר השקת האתר החדש פוטרו כ-20 עובדים בנענע 10, ובספטמבר פרשה סמנכ"לית הפיתוח של האתר, רותי רודנר.

מנטוויז'ן נמסר כי "ישנו שיתוף פעולה מלא ופורה בין 013 נטוויז'ן לערוץ 10 וכל ההחלטות לגבי נענע 10 מתקבלות באופן משותף ובהסכמה מלאה. טרם התקבלה החלטה בנושא מנכ"ל חדש לנענע 10. עם קבלת ההחלטה תצא על כך הודעה רשמית".

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
אולי ימצא לי עבודה בנענע
לאחר שנשארנו מחוסרי עבודה מהפורטל הקודם בניהולו, ולמרות זאת, אולי הוא יכול למצוא למפוטרים הטריים של Msn עבודה הולמת. אולי ככה נסלח לו על שאר הדברים האחרים שבגלל הניהול הלא משהו שלו למעשה גם לשכת התעסוקה לא עוזרת לנו בימינו.
מפוטרת Msn , לשכת תעסוקה  |  08.12.08
4.
שרגא
אני לא רוצה שזה ייראה כמו קמפיין מתואם אבל שרגא הוא תותח. הראה גידול ביוניקים ב-msn, יצר סדר ושקיפות במכירות והגדיל בעיקשות את המכירות. לולא החלטתם הנחושה (ואולי הצודקת מבחינתם) של אנשי מיקרוסופט לקחת את msn לידיהם לקידום מוצרי הרשת של לייב, הוא היה משלים מהפך ב-msn; וכל זה בצורה חלקה ובלי הרבה רוח. בקיצור מינוי רציני. עובדה שמיקרוסופט לקחה אותו כיועץ חיצוני להשלמת המהלך.
צבי , המרכז  |  07.12.08