אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מזרחי-טפחות: תקציב הפרסום בשנת 2009 יעמוד על כ-20 מיליון שקל צילום: עמית שעל

מזרחי-טפחות: תקציב הפרסום בשנת 2009 יעמוד על כ-20 מיליון שקל

חלק משמעותי מהתקציב צפוי להיות מופנה לטובת המהלך הקמעונאי שהושק - מזרחי טפחות LIVE - וילווה בקמפיין פרסום בהיקף של 6 מיליון שקלים

08.12.2008, 14:29 | מיטל זדה

"המשבר הכלכלי יביא לקוחות רבים לבחון את מערכת היחסים שלהם עם הבנק ואת שביעות רצונם ממנו", אמרה נעמה גת, סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי טפחות, ל"כלכליסט" והוסיפה כי בבנק צופים גיוסים של לקוחות מבנקים אחרים דווקא בעת הזו.

בניגוד לתקציבי פרסום רבים במגזר הפיננסי, גת ציינה כי "תקציב הפרסום בשנת 2009 ישמר כפי שהיה ב-2008 ויעמוד על כ-20 מיליון שקל".

בתוך כך, חלק משמעותי מהתקציב צפוי להיות מופנה לטובת המהלך הקמעונאי החדש שהשיק אתמול (א') הבנק - מזרחי טפחות LIVE, שילווה בקמפיין פרסום בהיקף של 6 מיליון שקלים.

לצורך תקשור הקונספט החדש, יצר הבנק בשיתוף עם המעצב צביקה לוין, משרד הפרסום ראובני פרידן IPG ומשרד הפרסום אינטראקטיב I&M, לוגו וידאו חדש, המבוסס על לוגו האינפיניטי הוותיק. במסגרת השפה התקשורתית החדשה נבחרה סיסמא ייעודית למהלך: "החיים שלכם לא צריכים להשתנות, אנחנו כן".  את הקמפיין ימשיכו להוביל הפרזנטורים של הבנק, השחקנים דביר בנדק ואלון זמק.

תגיות