אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של TNT; יהושע TBWA - בהוניגמן צילום: יניב אדרי

באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום של TNT; יהושע TBWA - בהוניגמן

כך הוחלט לאחר מכרז שפרסמה הרשת. הוניגמן נפרדה מגלר-נסיס, משרד הפרסום שטיפל בתקציב בעשר השנים האחרונות

09.12.2008, 13:21 | מיטל זדה
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יטפל בתקציב הפרסום TNT ואילו יהושע TBWA יטפל בתקציב רשת הוניגמן. כך הוחלט הבוקר (ג') לאחר מכרז שהתקיים בשבועות האחרונים על תקציב הפרסום של הרשת.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", רשת האופנה החליטה לאחר 10 שנים להפרד ממשרד הפרסום שלה, גלר-נסיס. ככל הנראה, ההחלטה נבעה מהרצון לחלק את התקציב בין שני משרדים, לאחר שכולו טופל בגלר-נסיס.

על התקציב התמודדו מספר משרדי פרסום גדולים ביניהם אדלר-חומסקי, גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד.

יעקב הוניגמן, מבעלי הקבוצה מסר: "ההחלטה לפצל את התקציב נועדה להעניק לכל מותג את מירב תשומת הלב השיווקית והפרסומית ולבדל אותם בשוק".

עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, ב-2007 פרסם המותג הוניגמן בהיקף של 2.5 מיליון דולר ואילו TNT בהיקף של 3.7 מיליון דולר במחירי מחירון.

תגיות