אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אוסטריאן איירליינס: "המותג לא ייעלם. יחד עם לופטהנזה נהיה גדולים יותר"

אוסטריאן איירליינס: "המותג לא ייעלם. יחד עם לופטהנזה נהיה גדולים יותר"

בכיר בחברת התעופה אמר את הדברים במפגש שקיים הבוקר בתל אביב, בהמשך להודעה על רכישת החברה על ידי לופטהנזה. בתוך כך, הודיעה אוסטריאן כי היא מוזילה את היטל הדלק ותגדיל קיבולת בקו מתל אביב לווינה

10.12.2008, 12:47 | יסמין גיל
"המותג אוסטריאן איירליינס לא ייעלם. יחד עם שותפתנו נהיה גדולים יותר", כך אומר הבוקר (ד') רודולף מרטל, סגן נשיא בכיר למסחר באוסטריאן, במפגש שקיים בתל אביב לציון 45 שנות פעילות החברה בישראל. מרטל אמר את הדברים בהמשך להודעה מהשבוע החולף, על כך שחברת התעופה לופטהנזה תרכוש את חברת התעופה האוסטרית.

"אנחנו חזקים מבחינת מספר היעדים למזרח אירופה, וזאת אחת הסיבות מדוע לופטהנזה החליטה לרכוש אותנו", אמר מרטל. יחד עם זאת הדגיש כי מותג החברה האוסטרית ישאר נפרד, ואילו הסינרגיה בין חברות התעופה תבוא לידי ביטוי בכוח הרכישה החזק יותר ובהפחתת עלויות, למשל באמצעות מרכזי מכירות משותפים. הוא הוסיף כי בעקבות המשבר הכלכלי "יהיו יותר מיזוגים. יהיה קשה לחברות התעופה הקטנות לשרוד".

בתוך כך, הודיעו מרטל ומנכ"ל החברה בישראל, אלי מסר, כי אוסטריאן צפויה להגדיל את הקיבולת בקו תל אביב-וינה בכ-30% החל ממאי 2009. זאת, על ידי החלפת מטוס האיירבוס 321 בן 182 המושבים, הפועל כיום בשתי הטיסות היומיות של החברה, למטוס בואינג 767 עם 235 מושבים. "זה אמנם סיכון בזמן כזה להגדיל קיבולת, אבל אנחנו מאמינים בקו לישראל", אמר מרטל, והוסיף כי התפוסה השנתית בקו של אוסטריאן לישראל עומד על כ-82% והיא בין הגבוהות של החברה.

עוד נמסר כי בעקבות ירידת מחירי הנפט, החברה מוזילה את היטל הדלק, המהווה חלק ממחיר כרטיס הטיסה, החל מהיום. בקו תל אביב- וינה מדובר יהיה בהוזלה של 38 דולר לכל כיוון, או 76 דולר לכרטיס הלוך וחזור.

המנכ"ל בישראל אמר כי במהלך 45 שנות פעילות החברה בישראל טסו בקו תל אביב-וינה למעלה משני מיליון נוסעים, כאשר בשנת הפעילות הראשונה, 1964, טסו עם החברה 2,238 נוסעים - מספר זהה לנוסעים עם החברה בארבעה ימים כיום. בין ינואר לנובמבר השנה, הטיסה החברה למעלה מ-204 אלף נוסעים, גידול של 5.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

תגיות