אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כך מגבירים מודעות לסרטן: משלבים מודעה באחד מכל תשעה גליונות צילום: סי די בנק

כך מגבירים מודעות לסרטן: משלבים מודעה באחד מכל תשעה גליונות

מקאן אריקסון שילב מודעה לסרטן השד באחד מכל תשעה גליונות של שבועון כדי להעביר את המסר כי הסיכוי של אישה לחלות בסרטן השד זהה לסיכוי שלה לקרוא את המודעה

10.12.2008, 15:21 | מיטל זדה
עמותת אחת מתשע יוצאת במהלך חדש במדיה, במטרה לעורר מודעות לסרטן השד ולעודד נשים להבדק. מקאן אריקסון, אשר מלווה את העמותה בהתנדבות,
מלחמה בסרטן השד מלחמה בסרטן השד מלחמה בסרטן השד
שילב במגזין "פנאי פלוס" מודעה מיוחדת המופיעה רק באחד מכל תשעה גיליונות, עם המסר כי הסיכוי של אישה לחלות בסרטן השד זהה לסיכוי שלה לקרוא את המודעה.

בשמונה מתוך תשעה הגיליונות האחרים מתפרסמת מודעה של בנק לאומי שתמך במהלך כולו.

במקאן אריקסון מסבירים כי זו הפעם הראשונה בה המדיה נערכת מבחינה לוגיסטית ותפעולית להדפסה סלקטיבית של מודעה, ולמהלך צפויים להצטרף מגזינים נוספים במהלך השבועות הקרובים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות