אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דובק תפיץ את משקה האנרגיה BLU צילום: אוראל כהן

דובק תפיץ את משקה האנרגיה BLU

את המשקה השיקה חברת בני פאוזי שמשום, שהחזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות. המותג ינסה לנגוס נתחי שוק מרד בול ומ־XL

15.12.2008, 09:00 | אורנה יפת

חברת דובק תהיה זו שתפיץ את משקה האנרגיה החדש BLU בקיוסקים ובחנויות הנוחות של תחנות הדלק. את המשקה השיקה חברת בני פאוזי שמשום, שהחזיקה במותג משקה האנרגיה XL בחמש השנים האחרונות, ושבזכות חוסר הוודאות שנוצר סביב השינויים הארגוניים בהנהלת רד בול בישראל ביססה את המותג שלה בארץ והגדילה את נתח השוק שלו.

חברת בני פאוזי שמשום איבדה לפני כמה שבועות את הזיכיון על המותג XL, לאחר שפיטר קלוס, מבעלי המותג העולמי של המשקה, החליט להעביר את ההפצה שלו לחברת סידס. פאוזי שמשום ניהלה מאבק משפטי, אך לבסוף נפסק כי סידס תקבל את הזיכיון על XL. בעקבות זאת החליטו בחברה להשיק מותג חדש בשם BLU, שיתחרה ברד בול וב־XL. בחברה מעריכים שהיקף המכירות הצפוי של המותג יעמוד על כ־50 מיליון שקל לשנה. ענאן שמשום, מנכ"ל בני פאוזי שמשום, אמר: "ההחלטה לחבור לדובק נעשתה לאחר בדיקות מקיפות. לחברה יש מערך מכירות והפצה המונה כעשרת אלפים נקודות מכירה". שוק משקאות האנרגיה מגלגל כ־270 מיליון שקל בשנה, והמכירות מתחלקות בין השוק הקר - פיצוציות וברים - לבין השוק המאורגן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות