אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סלקום ונטוויז'ן ישווק סל שירותים משותף לאינטרנט ולסלולר צילום: בלומברג

סלקום ונטוויז'ן ישווק סל שירותים משותף לאינטרנט ולסלולר

שתי חברות התקשורת של קבוצת אי.די.בי יציעו גישה סלולרית לאינטרנט ודקות שיחה בחבילה אחת, כהיערכות לצעד דומה שמתכננת פרטנר

15.12.2008, 11:16 | אמיר טייג

קבוצת התקשורת של אי.די.בי עושה צעד שיווקי ראשון. סלקום ו-013 נטוויז'ן הכריזו במשותף על סל שירותים הכולל גישה לאינטרנט ודקות סלולר, תחת חשבונית חודשית אחת. המהלך הושק כהיערכות למהלך דומה שאותו מתכננת המתחרה פרטנר להשיק בימים הקרובים. בסלקום בחרו שלא להקים פעילות אינטרנט עצמאית, כפי שבחרה פרטנר, אלא לשווק סלי שירותים בשיתוף עם החברה האחות 013 נטוויז'ן.

מבין שתי החברות מקבוצת אי.די.בי, סלקום תהיה זו שתשווק את השירותים המשולבים ללקוחותיה וכן תהיה זו שתבצע את הגבייה באמצעות החשבונית החודשית. קהל היעד העיקרי של שירותים אלו הם לקוחות סלקום הקיימים. במסגרת ההצעה ללקוח תציע סלקום מספר מסלולים ללקוחות פרטיים ומסלול אחד ללקוחות עסקיים קטנים. ללקוחות הפרטיים תציע החברה גישה לאינטרנט במהירות של 2.5 מגה-ביט לשנייה וחבילה של 110 דקות זמן אוויר סלולרי במחיר של 99 שקלים לחודש. סלקום תציע עוד שלוש חבילות יקרות יותר בהן קיימת חבילת דקות סלולר גדולה יותר. חבילות אלו דורשות התחייבות של 18 חודש לסלקום, וכן תשלום נוסף עבור מקטע התשתית לבזק או HOT.

לעסקים קטנים מציעה החברה חבילה הכוללת גישה לאינטרנט על גבי מודם סלולרי, כלומר ללא צורך בתשתית HOT או בזק, 2,000 דקות שיחה קוויות ו-1,000 דקות סלולר במחיר מופחת של 15 אגורות לדקה. חבילה זו תעלה לעסק קטן 85 שקלים לחודש.

עדי כהן, סמנכ"ל השיווק של סלקום מסביר כי "היתה לנו אפשרות להקים פעילות ISP עצמאית כפי שעשו המתחרים שלנו. הבנו כי מדובר בתחום פעילות הדורש התמחות רבה בתחום התשתיות והשירות. בחרנו לנצל את הניסיון ורמת השירות של נטוויז'ן, ולשווק סל שירותים משותף. הדבר מאפשר לנו להישאר ממוקדים בתחום הפעילות שלנו, כלומר בסלולר. אם זאת, הטקטיקה אינה חשובה, אלא הצעת הערך שיקבל הלקוח. זה ניסיון שיווקי מעניין. אנחנו רוצים לראות איך הוא ייקלט על ידי השוק". ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן אמר כי "אני משוכנע שפתרון של שיתוף פעולה זה הוא היעיל והנכון ביותר הן לצרכן והן לשתי החברות כעת".

תגיות